  • Data: 2011-06-22 16:16:37
    Temat: Re: Kia shuma I
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:itseui$8fn$1@news.onet.pl...

    > Jesteś pewien że napisałeś o cenie cokolwiek więcej niż to że jest niższa
    > od tej w ogłoszeniu?

    Nie napisałem, bo w czasie pisania jeszcze jej nie znałem (mowa była o
    równowartości matiza z tego rocznika, czyli w najgorszym układzie ok. 5
    kafli), ale skoro napisałem, że niższa niż w ogłoszeniu, to nie mogła
    wynieść 10 kafli. Zresztą za 10 kafli można mieć corollę z tego rocznika.
    http://otomoto.pl/toyota-corolla-super-stan-zadbana-
    C19229434.html

> [...]
    > Cudów bym jednak nie oczekiwał bo mimo wszystko popularność tego modelu
    > jakaś wielka nie była. Na nasz rynek to wchodziło pod koniec lat 90-tych i
    > sprzedaż nie szalała za specjalnie, był problem z serwisem i częściami
    > (długi czas oczekiwania). Ile w tym było prawdy a ile złego PR-u tego nie
    > wie nikt :-) Fakt jest faktem, że obecne salony KIA to często druga fala
    > bo te stare na początku trochę jednak rady nie dały.
    > Jeśli ten konkretny samochód to "pewniak" i kosztuje 3500 to ja bym się
    > wybrał do czegoś takiego jak np. Intercars, zapytał o koszta i dostępność
    Na stronie iparts części nie brakuje:
    http://www.iparts.pl/auto/kia,shuma-fb-1997-10-2001-
    12,1-5-i-16v-88km,184-3565-9552.html

    Na ulicy spotkałem dziś dwa takie auta, - fakt, w oczy się nie rzuca, ale
    można spotkać. Tragedii (wizualnie) nie ma, choć daleko jej np do drugiej
    generacji pod tym względem.
    http://otomoto.pl/kia-shuma-klima-skora-grudzien-200
    3-C19325170.html

    --