  • Data: 2010-05-06 20:49:12
    Temat: Re: Kia - dobry zakup czy wtopa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "karamba" <k...@r...ba.pl> napisał w wiadomości
    news:hruvl1$2e7$1@node1.news.atman.pl...
    > usiłuję wybrać auto - kryteria:
    > - diesel (ekonomia użytkowania)
    > - nie za małe
    > - nowe (najkorzystniejsze warunki kredytowe, spokój z ukrytymi
    > niespodziankami)
    > - coś co sprzedać się da
    > - coś co się 'nie psuje' (marzeniem byłaby honda5d, czy 'chociaż' mazda3
    > ... ale boję się tak wysokiego kredytu na auto)
    > - cena: 50 tyś
    >
    > polecono mi Kia

    I słusznie.
    Takiego wyboru dokonałem 3 lata temu i jak na razie był to najlepszy wybór z
    poprzednich kilkunastu (w tym kilku nowych).
    Przez 3 lata jedyną awarię zafundował mi desperat, któremu tak się spieszyło
    na światłach że ruszył od razu po zapaleniu zielonego, nie czekając aż
    zrobią to samochody przed nim (ale nawet to Ceed zniósł dzielnie, tylko
    zamek klapy nie bardzo chciał się zamknąć w sensie zgasić czujnik).