  • 41. Data: 2010-12-15 21:54:36
    Temat: Re: Kia ceed pare pytań
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4d091798$0$22806$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale zdajesz sobie sprawę, jakiej jakości by to były samochody, gdyby
    > taka sprzedaż się upowszechniła? A wszystkie części zamienne by
    > opatentowali i sprzedaż jedynie przez centralę - żadnych "pirackich"
    > zamienników ;-)

    Szczerze, uważam że jakość musiałaby być lepsza niż obecnie bo natychmiast
    by im sprzedaż wysiadła. Z resztą jest ogromna rzesza ludzi co wierzy w
    gwarancję jak w święty obrazek z panienką i jest gotowa za to płacić. Poza
    tym niby jak chcą opatentować części? UE reguluje te sprawy a nawet gdyby
    nie to zabroń Chińczykom robić zamienniki :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 42. Data: 2010-12-15 22:04:25
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-15 16:53, krzysiek82 pisze:

    > tzn masz na myśli tego peugeota? Co z nim nie tak?

    Wszystko. Bierz Ceeda.

  • 43. Data: 2010-12-15 22:05:52
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL !!!!
    > Cholernie dużo zarobią.
    > Ode mnie jakieś 1500 zł w sumie.

    Żona jest księgową i podglądam nieraz ile kosztuje serwis (różne marki). Nic
    nie typowego (klocki, olej, filtry itp). Każdy z tych przeglądów to zawsze
    przedział 700-1500 za jeden przegląd. Więc nie wiem jak Ty przez 7 lat
    wydajesz 1500 zł. Normalnie mistrz :)

  • 44. Data: 2010-12-15 22:07:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-15 17:42, kml pisze:

    > Tia świadczy. O tym jaką siłą napędową jest ludzka naiwność i wiara w
    > marketingowy bełkot. W PL jakoś dziwnie jest tak, że wszystko jest
    > pięknie do pierwszej naprawdę poważnej usterki i nagle wszystko się
    > kończy. Gwra nie obejmuje żadnch drzwi ani klap (citroen), to że fotel
    > kierowcy napie.....ala po 15 cm w każdą stronę jest normalne (poprzedni
    > partner) i cała masa innych krzywych akcji a do tego jebitnie drogie
    > przeglądy OBOWIĄZKOWE.

    Chciałeś śmietnika na F, to masz. Naiwnością to wykazałeś się kupując
    tego śmiecia a na grupie płaczesz jaki to biedny jesteś i jak wszyscy
    dilerzy samochodów oszukują, bo nie dają gwarancji. Gówno wiesz, tylko
    tyle Ci powiem. Nie masz pojęcia co to jest gwarancja, co obejmuje a
    czego nie obejmuje.

  • 45. Data: 2010-12-15 22:15:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Nic nie typowego (klocki, olej, filtry itp). Każdy z tych przeglądów to
    > zawsze przedział 700-1500 za jeden przegląd.

    Jak komuś cena wisi i nie patrzy co i jak zleca, to może i tyle wyjdzie.
    Ja szukam zawsze serwisu który przegląd wykona najtaniej, materiały kupuję w
    sklepie, gdzie płacę o 50% mniej za to samo i do serwisu jadę już z nimi.

    > Więc nie wiem jak Ty przez 7 lat wydajesz 1500 zł. Normalnie mistrz :)

    Bardzo prosto - w ASO kupuję tylko robociznę.
    Czyli 200-300 zł rocznie.
    Przez 7 lat kwota mieści się w rzeczonych 1500.

    W Renault nawet mniej wychodziło, bo przegląd był raz na dwa lata albo 30
    kkm.

  • 46. Data: 2010-12-16 07:20:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > Przez 7 lat kwota mieści się w rzeczonych 1500.
    >
    > W Renault nawet mniej wychodziło, bo przegląd był raz na dwa lata albo 30

    No moze jest to jakiś sposób.

  • 47. Data: 2010-12-16 08:12:04
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > samochodów oszukują, bo nie dają gwarancji. Gówno wiesz, tylko tyle Ci
    > powiem. Nie masz pojęcia co to jest gwarancja, co obejmuje a czego nie

    ROTFL. Mało tego, że nie wiesz do kogo piszesz to jeszcze wypisujesz bzdury
    i opisujesz sytuacje które nigdy nie miały miejsca. Miszczu, super że
    wróciłes na pms. Z uwagi na to, że jesteś chodzącym omnibusem gwarancyjnym
    to oświeć nas wszystkich kto ma najlepszą gwarancję i dlaczego to jest BMW
    bo przecież taką maszyną sam jeździsz zatem, bez cienia wątpliwości, jest
    najbardziej męski samochód wśród wszystkich muminków.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 48. Data: 2010-12-16 08:53:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > No moze jest to jakiś sposób.

    To na pewno jest sposób i to sprawdzony.
    Ale wymaga odrobiny chęci i własnego wkładu pracu.

    Niestety, nie sprawdza się zwykle w ASO Fiata, bo tam części potrafią mieć w
    tej samej cenie, albo tańsze (zamienniki) niż inne na rynku..

  • 49. Data: 2010-12-16 10:09:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Niestety, nie sprawdza się zwykle w ASO Fiata, bo tam części potrafią mieć
    > w tej samej cenie, albo tańsze (zamienniki) niż inne na rynku..

    nie wiem jak osobówki ale za Ducato duży przegląd (kpl filtrów, olej
    syntetyk) to ponad 1300zł,

    brat

  • 50. Data: 2010-12-16 10:14:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem jak osobówki ale za Ducato duży przegląd (kpl filtrów, olej
    > syntetyk) to ponad 1300zł,

    A z tego ile materiały a ile robocizna?
    I ile to kosztuje w innych serwisach w okolicy?