  • 31. Data: 2010-12-15 19:41:27
    Temat: Re: Kia ceed pare pytań
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Adam Adamaszek wrote:

    > A na auto nie powinienes stracic, bo niby dlaczego?

    "Ponieważ konserwacja została wykonana w technologii, której KIA Polska nie
    zna i nie wie jakie są efekty uboczne jej stosowania. W związku z powżyszym
    gwarancja zostaje unieważniona ble ble ble"

    Stawiam na coś takiego.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 32. Data: 2010-12-15 19:42:23
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-12-15 17:09, Konrad L pisze:
    > hehe to samo ma w 406. Myty ze 3 razy w roku, w jednym miejscu
    > obdardarte do blachy i juz 3 zimy NIC, zaśniedziało tylko. Zreszta to
    > samo pod tablica rejestracyjna, ramka latala i obtlukla lakier. Jest
    > gola blacha i nic sie nie dzieje.

    chyba goły plastik

  • 33. Data: 2010-12-15 19:51:48
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    > witajcie
    > chyba kupię takie coś z kratką, nie będę chciał gwarancji da się coś wtedy
    > utargować więcej?

    chyba wtedy bedziesz musiał dopłacić bo oni zarabiają głównie na serwisie
    przez te 7 lat

  • 34. Data: 2010-12-15 19:55:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > chyba wtedy bedziesz musiał dopłacić bo oni zarabiają głównie na serwisie
    > przez te 7 lat

    ROTFL !!!!
    Cholernie dużo zarobią.
    Ode mnie jakieś 1500 zł w sumie.

  • 35. Data: 2010-12-15 20:00:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 16:52:35 +0100 osobnik zwany krzysiek82
    wystukał:

    technologia z czasów "Warszawy"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2010-12-15 20:02:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 15:50:45 +0100 osobnik zwany krzysiek82
    wystukał:

    > z obserwacji wynika, że producenci zlewają zabezpieczenie antykorozyjne
    > bo im po prostu na tym nie zależy, chciałbym aby auto długo zachowało
    > swoją świeżość. W salonie barany pierwszy raz się spotkali z kimś kto
    > nie chce gwarancji, mają się ze mną kontaktować jutro czy da się coś
    > urwać w przypadku gdy zrzeknę się gwarancji.

    a kupujesz na fimę czy prywatnie?
    Bo jak to drugie to sprzedawca i tak jest obłozony masą ustawowych
    zobowiązań. Do tego cen smochodu opiera się na tym, że ASO zarobią na
    przeglądach w trakcie gwarancji.

    Reszty się domyśl :)

  • 37. Data: 2010-12-15 20:09:15
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 15-12-2010 16:00, krzysiek82 pisze:

    > min z 5-7lat pewnie bym go miał, kasa z nieba mi nie spada liczę się z
    > wydawaną kasą a nic nie jest lepsze jak profilaktyka. Fajnie jakby
    > chociaż te 300-400tyś km napęd wytrzymał bez kosztownych inwestycji.

    300-400kkm Kia?
    Obawiam się, że raczej tyle nie osiągniesz. Rozpadnie się. Zresztą mało
    które auto z obecnie produkowanych tyle wytrzyma. Ciesz się, jak zrobisz
    150 kkm bez poważniejszych nakładów.

    Kiedyś gadałem z facetem z serwisu Kia na Puławskiej w DC, gdyż też się
    interesowałem Kia Ceed. Stwierdził, że najtrwalsze są dyszle z
    podstawowym, najsłabszym silnikiem 1,6 (chyba 90KM). Mocniejsze już
    takie bezproblemowe nie są.

    U mnie w firmie jeździ kilka kijanek kombi 2,0CRDi, kierowcy zarzucają
    im zbyt wysokie spalanie oraz mizerne jak na tą pojemność i moc osiągi
    (jako że mamy również kilka szmelcwagenów i szkód z TDi mają porównanie).

    M.

  • 38. Data: 2010-12-15 20:23:38
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 15-12-2010 15:50, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > nie chce gwarancji, mają się ze mną kontaktować jutro czy da się coś
    > urwać w przypadku gdy zrzeknę się gwarancji.

    A to zależy.
    Kiedyś miałem dwa eskorty.
    Jeden, młodszy - podwozie to była goła blacha. Nic się nie działo, do
    czasu...aż się posypało.
    Drugi, 5 lat starszy, miał eleganckie, fabryczne zabezpieczenie
    antykorozyjne spodu. Sprzedawaliśmy jako 15 latka, miał rdzę, ale w
    granicach przyzwoitości.
    Może dlatego, że młodszym był flotowy golas. Starszy, w wersji Ghia,
    kupiony w salonie Forda.
    Później miałem Golfa IV. Ma obecnie 11 lat i nie znajdziesz grama rdzy
    (jeździ nim moja mama). Ale pałwe daje bodajże 12 lat gwarancji na
    perforację. Zabezpieczenie antykorozyjne jest wzorowe (gdzieś w necie
    czytałem, że walą chyba jakieś woski w profile zamknięte), a blacha
    ocynkowana.
    Wcześniej mama miała Puga 106, sprzedała jako 15 letnie auto. Rdza
    pojawiła się przy uszczelce tylnej szyby - na tyle mało, że kupujący
    nawet jej nie zauważył. Poza tym goła blacha, miejscami wyłaził podkład
    spod lakieru (na progach). W fordzie progów już by dawno nie było.
    Wracają do tematu..widziałem sporo pordzewiałych kijakek, ale były to
    auta stare, kilkunastoletnie. Nie sądzę, aby te nowe miały szanse
    zardzewieć przed ukończeniem 10 lat.

    A jak mam być szczery nie kupiłbym auta, które z jakiś względów było
    malowane od spodu biteksem czy innym barankiem. Jest to zbyt oczywista
    metoda krycia dzwonów.

    M.

  • 39. Data: 2010-12-15 20:31:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-15 17:42, kml pisze:
    > Swoją drogą to jest bardzo ciekawa sprawa. Kiedyś był wątek o gwarancji na
    > grupie rowerowej i człowiek pisał, że proponowano mu fabrycznie nowy
    > motocykl, bez gwarancji za 50% ceny. Za 50% ceny samochodu można by brać :)
    Ale zdajesz sobie sprawę, jakiej jakości by to były samochody, gdyby
    taka sprzedaż się upowszechniła? A wszystkie części zamienne by
    opatentowali i sprzedaż jedynie przez centralę - żadnych "pirackich"
    zamienników ;-)

    Maciek

  • 40. Data: 2010-12-15 20:41:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 19:55:14 +0100 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL !!!!
    > Cholernie dużo zarobią.
    > Ode mnie jakieś 1500 zł w sumie.

    bo ty jeździsz pociągami zamiast samochodem.