  • Data: 2009-12-21 10:08:47
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-21 09:41:58 +0100, Czarek <4...@g...de> said:

    > Skład klasyczny, oszczędny, elegancki; dużo treści, nie jakieś tam
    > obrazkowe biblie. Książka napisana kilkadziesiąt lat temu, wydana na
    > nowo, na szczęście nie spaskudzona "nowoczesnym" składem.

    Elegancki to już pierwsze nadużycie, klasyczny? No fakt, przeciętność
    od dawna była popularna, więc ktoś niezbyt lotny tak to może traktować.
    Generalnie jak na takiego miszcza typografii, to delikatnie mówiąc
    cienizna.

    > Konkrety proszę, konkrety, Bo jak na razie, to wyglądasz na typowy
    > kompleks małego fiutka.

    A dziękuje, partnerki nigdy nie narzekały. Więc jak chcesz sobie
    poporównywać, to szukaj gdzie indziej. Konsultacje z zakresu redakcji
    to dość nietania usługa, więc nie chce mi się strzępić klawiatury po
    próżnicy.

    > le y.
    >
    > Jak wyżej - konkrety, albo rzyci nie zawracaj.

    Konkrety leżą w archiwum ww. grupy. Nie trzeba wiele wiedzy, aby ocenić
    poziom pytań w kontekście miszcza składu, na jakiego próbujesz się tu
    lansować. Tylko ciekawe czemu nie próbujesz tego robić tam, wśród
    zawodowców? A dobra, chyba wiem.

    de Fresz