  • Data: 2009-12-21 11:45:23
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "janek" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości
    news:hgm9da$10g$1@inews.gazeta.pl...

    > Do czasu śmierci Jana Pawła II duchowieństwo rzymskokatolickie w Polsce było
    > jednomyślne w mojej sprawie. Śmierć Rabiczki i późniejsza śmierć JPII -- rozbiły
    > tę jedność. :)
    > Oczywiście zatrudnienie w charakterze podczłowieka odpada. Musiałbym być
    > zatrudniony jako prawdziwy półczłowiek lub człowiek. :) To ostanie wołałoby
    > o pomstę do nieba... Znaczy -- do piekła, bo raczej o wspomożenie piekła
    > wołają białostoccy duchowni rzymskokatolickiego Kościoła. :)

    półczłowiek, podczłowiek, piekło, pomsta do nieba....??
    Piszesz o jakimś współczesnym obozie koncentaracyjnym pracy, czy o uczelni "wyższej"?
    Nie możesz "wołających białostockich duchownych rzymskokatolickiego Kościoła" po
    prostu OLAĆ?
    PO jakiego grzyba się w takie gówno dobrowolnie pchać??
    Konkludując - śmierc JPII popsuła ci szyki, może po beatyfikacji się odmieni?
    Ostani staną sie pierwszymi, podludzie - nadludźmi, techniczni - biskupami i będzie
    QL (KUL)
    pozdr.j.