  • Data: 2009-12-21 17:36:22
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cichybartko" hgnp0f$72o$...@n...onet.pl

    > Masz racje tylko zmierzam do jednego, z Czarka płynie jedno przesłanie czego się
    nie dotknie to zamienia się w złoto.

    Ja tego przesłania nie widzę. :)
    Ale może i on zapisał diabłu czyjąś duszę?...
    Ja zapisałem kilka ;) dusz i poczyniłem zapis
    (zapisując jedną z nich) że mojej duszy nikt nie zapisze...

    Zapisałem duszę JPII? No i co z tego? Diabły cieszyły
    się, bo mówiły, że tej duszy nikt inny nie chciał zapisać. :)

    -- Każdy wie o tym, że coś jest niemożliwe, przychodzi taki,
    który tego nie wie i czyni to...

    Czyli każdy uważał, że ta dusza jest zapisana od dawna, a ja nie
    wiedziałem o tym, więc sprawdziłem (diabły mają dobre kartoteki,
    niemal jak księża) i zapisałem. :) Zapisanie duszy zapisanej jest
    zabronione. ;) Niemal jak z biganią... ;)

    > Niestety tak nie jest, błędy i braki w wiedzy zdarzają się każdemu, szczególnie jak
    ktoś chce robić za jednoosobową orkiestrę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'