  • Data: 2009-12-20 16:27:08
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > IMO lepszy zły skład niż żaden. Lepsze gruszki brudne niż żadne.
    > Lepsza muzyka źle wykonana niż żadna. :) Oczy widzą niewyraźnie,
    > ale mózg (a za nim rozum) sprawia, że widzimy dobrze. :) Płyta
    > DVD czy CD (tak wiem -- w CD/DVD już zaklęte jest słowo płyta)
    > nagrywa się z masą błędów, ale (dzięki mechanizmom korekcji)
    > daje się jednoznacznie odczytać. :)
    >
    > Podobnie z muzyką -- lepsza jest muzyka źle wykonana (tym bardziej, że
    > nigdy nie ma dobrze wykonanej w 100% -- nawet nie wiemy, co to znaczy,
    > że muzyka jest dobrze wykonana w 100%) niż żadna. :)

> [...]

    No co Ty. Uważasz że taki przekaz "lepsze byle co niż nic" przystoi
    chodzącej doskonałości ;). Osobiście uważam że tego w typu publikacjach
    dotyczących malarstwa, fotografii, architektury, dziedzin wywołujących
    silne przeżycia związane z estetyką, skład odgrywa ogromną rolę.
    Przykładem takich wydawnictw są http://www.gestalten.com/ czy
    http://www.phaidon.co.uk/. Żeby nie było że lecę molochami z wypracowaną
    pozycją, ciekawym przykładem z polskiego podwórka jest np. studio
    http://d2d.pl/

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.