    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kasa z mandatów na nowe fotoradary.
    Date: Tue, 26 Mar 2013 17:57:30 +0100

    Powitanko,

    > Dlaczego akurat PO? To dotyczy polityków wszelkiej maści.

    Z tych, ktorzy nami dotad rzadzili, poza moze nielicznymi, bardzo
    nielicznymi wyjatkami, masz racje. Nie sadze jednak, by sam fakt
    zajmowania sie sprawami publicznymi, czy jak kto woli, polityka,
    automatycznie demoralizowal. Czlonkowie/liderzy mniejszych partii jesli
    dzialaja, to trudno przypuszczac, by robili to dla kasy, bo raczej do
    tego dokladaja. No ale ich nie wolno pokazywac w sondazach, jak dowodzi
    aktualna afera z TVN.
    Jak narazie rzadzi PO, rzadzi dlugo i zle, cieszy sie jednak nie
    slabnacym poparciem, co dowodzi, ze ludzie chca zeby bylo zle. Trudno mi
    to zrozumiec, ale trudno tez faktu nie przyjmowac do wiadomosci.
    Dla mnie rozwiazaniem nie jest zmiana na kogos z puli: PiS, PSL, SLD,
    Palikota, tylko calkowita zmiana na kogos nowego.
    Dzialam troche spolecznie i ze zdumieniem odkrywam, ze ludzie czesto nie
    interesuja sie swoim wlasnym majatkiem, swoimi dziecmi. Jesli teraz sa
    problemy z zebraniem podpisow pod wnioskiem o referendum w/s likwidacji
    SM w niewielkim miescie, to jak do cholery ma sie cos zmienic w kraju?
    Ludzie ponarzekaja sobie, po czym zaglosuja na tych samych i tyle.
    Co najwyzej zmieni sie ktos na gorze ze wspomnianej puli, ale ustawa o
    finansowaniu partii z budzetu nie pozwoli umrzec tym darmozjadom.
    Nie chce mi sie juz pisac na ten temat, bo nic optymistycznego nie
    wymysle, zrobilo sie OT mocno.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa