  • Data: 2013-03-27 08:43:53
    Temat: Re: Kasa z mandatów na nowe fotoradary.
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-03-26 17:57, *Pawel O'Pajak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Jak narazie rzadzi PO, rzadzi dlugo i zle, cieszy sie jednak nie
    > slabnacym poparciem, co dowodzi, ze ludzie chca zeby bylo zle. Trudno mi
    > to zrozumiec, ale trudno tez faktu nie przyjmowac do wiadomosci.

    Rościsz sobie monopol na wiedzę jak to powinno być dobrze?
    Za klasykiem:
    Skoro Ty myślisz, że jest źle nie znaczy, że inni tak myślą. Nie
    porównuj innych do siebie, nie każdy jest Ci podobny. :)
    Ja nie znam nikogo, kto chciałby, żeby było źle (znaczy znam, ale to
    politycy - oni myślą inaczej). Znam wielu takich, którzy chcą, żeby było
    dobrze lub nie było gorzej.

    > Dla mnie rozwiazaniem nie jest zmiana na kogos z puli: PiS, PSL, SLD,
    > Palikota, tylko calkowita zmiana na kogos nowego.

    Jestem za - kto taki może wygrać wybory?
    A może Ci co wiedzą lepiej jak powinno być zrobią rewolucję?

    > Dzialam troche spolecznie i ze zdumieniem odkrywam, ze ludzie czesto nie
    > interesuja sie swoim wlasnym majatkiem, swoimi dziecmi. Jesli teraz sa
    > problemy z zebraniem podpisow pod wnioskiem o referendum w/s likwidacji
    > SM w niewielkim miescie, to jak do cholery ma sie cos zmienic w kraju?

    A nie pomyślałeś, że nie chcą zmiany?
    W Gliwicach też jest kilku społeczników, którzy chcą ustąpienia
    prezydenta miasta (też wiedzą, że rządzi źle, bardzo źle) - 2 referenda
    nie ważne z powodu małej frekwencji, a Frankowski wygrywa wybory bez
    problemu (choć ostatnio w drugiej turze - może to przemyśli). Miasto
    moim zdaniem rozwija się świetnie, acz nie bez zgrzytów.

    > Nie chce mi sie juz pisac na ten temat, bo nic optymistycznego nie
    > wymysle, zrobilo sie OT mocno.

    Słusznie - EOT

    pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)