    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karty graficzne 256 BIT z pasywnym cłodzeniem
    Date: Mon, 15 Aug 2011 14:08:00 +0100

    On 15/08/2011 13:08, Q wrote:

    > Dokladnie + 9600 zrobiony jest w 65nm -
    > - moze lepiej wejsc w jakiegos HD 6xxx (40nm)?
    >
    > Dla pasywnych kart taka roznica "robi".

    Warto jeszcze pomyśleć nad dokupieniem chłodzenia osobno.. Jakiś czas
    temu miałem Accelero S2 do HD 4670 bo fabryczny mały wentylatorek wył
    jak odkurzacz. Nie dość że było bezgłośnie, to jeszcze karta była
    zimniejsza pod pełnym obciążeniem z samym radiatorem, bez opcjonalnych
    wentylatorów. Całość miałem chłodzoną 120mm w obudowie i wystarczało.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil