  • Data: 2011-05-02 09:58:42
    Temat: Re: Karty SIM USIM
    Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-02 11:18, Wemif pisze:

    > Nie. Karty minisim i mikrosim (usim) roznia sie gabarytami. Jesli
    > do telefonu wchodzi zwykla to nie wymieniaj, bo usim bedzie latac.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_SIM
    >
    > a.

    Podobno jednak gabaryty tych kart są takie same. W USIM chodzi tylko o
    to że ona dobrze pracuje w UMTS. Podobnno teraz takie karty "z urzędu"
    dołączają do telefonów operatorzy sieci komórkowych. A moja karta SIM
    ma już około 12 lat, a wtedy o UMTS-ie mało kto słyszał. Tak więc moje
    pytanie jest skierowane do właśnie takich użytkowników - takich którzy
    używają takich starych kart SIM w nowych telefonach z obsługą standardu
    3G (UMTS). - Czy ten standard 3G mają obsługiwany dobrze?