    From: "Jan Bucki" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta sieciowa w laptopie
    Date: Thu, 30 Dec 2010 07:44:47 +0100

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> :

    os=2093&lc=en&cc=uk&dlc=en&sw_lang=&product=3665120#
    N493

    > Zakładam że potrzebne sterowniki do używanego systemu posiadasz
    > zainstalowane. Jeśli nie to może zacznij pytać na grupie dotyczącej
    > tego konkretnego systemu.

    Tak wszystko wgrane, system działal ~1 roku poprawnie. Teraz zaczeły się
    schody z karta sieciowa.
    Co ciekawe na pierwszej partycji jest system Vista ang. oryginalny wgrany
    przez HP i występują te same objawy. Na drugiej partycji jest Win7pl i on
    działał poprawnie od ponad roku. Na drugim dysku (są dwa) wgrałem dodatkowo
    świezy system Win7 i to samo, karta sieciowa szwankuje, równiez ta która
    podpinam zewnetrznie.

    Wczoraj dokonałem instalacji nowej (wszystko zaorane) z Recovery -
    fabrycznej z oryginalna Vistą ang. i karta sieciowa w dalszym ciagu
    szwankuje.
    Myślę ,że jest to wina jak pisał JoteR wina baterii, pewnie robi zwarcie lub
    cos podobnego. Dzisiaj kupię baterie to zobacze czy problem ustąpi.

    Dla mnie to jest dziwne. Bo jak wyjmę baterie na ~30 minut i ponownie ja
    założe to komputer wtedy odpali na zasilaczu.

    Pozdrawiam
    Jan