  • Data: 2009-01-07 01:05:22
    Temat: Re: Karta dźwiękowa High Definition.....
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KILu napisał/a:

    > :))
    > Mozna, owszem, ale do pracy na Windows 98 albo malo wymagajacym Linuksie i
    > pod warunkiem, ze nie uzywasz zadnego z popularnych, wspolczesnych
    > programow.

    Windows XP SP3 Professional. 2 profile (jeden dla gościa)
    Nie korzystałeś z tego mojego komputera, to skąd możesz wiedzieć.
    Mam Operę MIni, IE8, Offic'a i po prostu wszystkie potrzebne programy,
    skaner na USB, drukarkę, router, bramkę Pap2, Mozilla Thunderbird, 4
    Tude Dialog, masę kodeków i parę odtwarzaczy w tym Windows Media Player
    11. 2 programy diagnostyczne, antiviry, 3 programy do skanera, programy
    graficzne, Tlen-GG, 2 programy do telefonu komórkowego, irdę, bluetooth
    w komputerze, głośniki, słuchawki z mikrofonemi tak dalej i tak dalej.
    Głośniki, słuchawki z mikrofonem.
    Jeszcze nigdy mi żadem program i komputer nie zrobił niemiłej
    niespodzianki. Mam porzadek na dysku (2 partycje), wyrzucam śmieci.
    Powyłączałam jakieś netmeetingi i aktualizacje automatyczne bo mi to
    przeszkadzało. Po prostu trzeba pielęgnować swoje pliki w komputerze to
    będzie wszystko ok.
    Jak córka wyszła ode mnie( siedziała przy moim komputerze, to jej
    poustawiałam co nieco na profilu gościa i tego nieszczęsnego IE, bo ona
    mało jest obeznana z Operą), to potem z pół godziny usuwałam po niej te
    wszystkie śmieci, które pozostawiała. Po gg, z którego korzystała na
    stronie internetowej chyba najwięcej śmieci zostało i mi mój telefon
    VOIP przestał działać. Ale trzeba było posprzątać, żeby potem się
    komputrt nie mulił. Wpadnie do mnie wkrótce znowu , bo czasowo nie ma
    internetu i znowu trzeba będzie te śmieci po niej sporzątać. Ona na
    swoim laptopku w domu nie zaktualizowała sobie systemu tzn nie instaluje
    łat i mówi, że nic ją to nie obchodzi i wszystko dziala.

    Pentium 4 jest calkiem OK, ale ta technologia nawet dla Intela
    > okazala sie slepa uliczka.

    Boleję nad tym, że to nie IBM, ale już tych wielkich i bardzo ciężkich
    pudeł w domu nie chcę, bo nie mam siły tego podnieść, takie ciężkie.
    Ten co mam przeniosę do drugiego pokoju, aby razie czego mieć go pod
    ręką jako zapasowy (ma stację dyskietek i nagrywarkę Pioner), ale jak to
    będzie wyglądało jak będzie stał na stole. Po prostu koszmar. Co ludzie
    powiedzą ;-) Teraz jest mało rzucający się o oczy bo pod blatem biurka
    ma swoją półke razem ze skanerem i innymi urządzeniami.

    Podbijali zegar, zamiast dopracowywac
    > technologie (w ogromnym uproszczeniu), co skutkowalo duzym poborem energii
    > i silnym grzaniem sie, a nie szlo w parze z adekwatnym wzrostem
    > wydajnosci. Choc jesli nie grasz (ani nie obrabiasz filmow), to taki
    > komputer w zuuupelnosci wystarczy.

    Skoro wystarcza IBM pentum II MMX to pentium4 tym bardziej wystarczy :-)
    On ma ma jeszcze czytnik kart 9-in-1 i kontroler FireWire

    Obrabiam filmy, oglądam jako tako i nagrywam na płytki. Przenoszę z
    kamerki lub z telefonu najczęściej. W nowym komputerze chciałabym pograć
    chwilę w jakąś dobra grę, żeby zobaczyć jak "chodzi".

> [...]
    > Pro Logic II." to nic nie mowiaca bzdura. :) I nie wiem skad wzial sie tu
    > standard dolby prologic ii - to jest technologia zapisu dzwieku 5.1 w
    > analogowym sygnale stereo, jaki to ma miec zwiazek z karta dzwiekowa?
    > Generalnie ta karta nie powinna grac gorzej, niz to, czego uzywasz
    > obecnie. Zalezy tez jakie masz wymagania, co jest zrodlem dzwieku (radio
    > internetowe, filmy w DivX i kiepskie pliki MP3, czy moze CD-Audio albo
    > pliki o przyzwoitej jakosci) i co ten dzwiek generuje (tanie glosniki dla
    > PC czy moze cos lepszego, ew. przyzwoite sluchawki).

    Oglądam wszystko co mi się pod rękę nawinie, szczególnie czasem na
    YouTube, czy coś na innej stronie, czasami zajrzę do teledysków na
    onecie czy interii. Po prostu wszystko co nowe i ciekawe.
    Lubie też posłuchac sobie w WMP11 piosenek, szczególnie disco dance :-),
    chociaż z drugiej strony pokoju stoi miniwieża i dźwięk ma super,
    szczególnie, że głośniki umieszczone są na regale to efeky jest lepszy.

    Ale się rozpisałam :-(

    --
    animka