  • Data: 2009-01-14 17:34:25
    Temat: Re: Karta dźwiękowa High Definition.....
    Od: Tron <t...@e...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 20:05:14 +0100, Animka napisał(a):

    > Ale ten mój to IBM i nieco rozbudowany jeśli chodzi o wnętrzności.

    Mam sasiada, ktory kupil sobie ostatnio telewizje cyfrowa tzw. TNKa...
    poprosil mnie abym mu pomogl ja zainstalowac bo sam sie 'gubi'...
    poszedlem, patrze a tam stoi stary telewizor CRT sony w obudowie drewnianej
    na wysoki polysk (byla taka moda w latach 70-tych), telewizor ma wyjscie
    tylko na antene 75 ohm, tuner nie ma modulatora i nie da sie go podlaczyc
    do tego zabytkowego telewizora, co prawda sprawnego, jeszcze sprawnego...
    tlumacze mu wiec ze sie nie da i trzeby chyba bylo kupic modulator... facet
    nie rozumie i tlumaczy mi belkoczac zaslyszanymi technicznymi zwrotami typu
    telewizja HD, dzwiek stereo dolby hx pro i inne tego typu nie rozumiejac
    dokladnie znaczenia, ale zgrywajac sie jaki to on jest nowoczesny gosc bo
    zna sie na tym owym... a na koncu mowi "Panie, toz to sony jest, wiec musi
    dzialac"... no coz... zostawilem tego Pana wraz z jego telewizorem Sony i
    problemem podlaczenia tunera sat, bo nie szlo z nim rozmawiac, widac takie
    mial rozumowanie i juz...

    Tutaj podobne odczuwam rozumowanie, "mam IBM bo nazwa jest ok i jest bardzo
    znana, a jak IBM wiec musi to byc cudo z hej i ma pentium II MMX" (nie
    wazne coz to znaczy, wazne ze pentium II MMX) i tam jest bluetoth a sasiad
    przyszedl i cos szperal bo chcial miec darmowy internet, nie mowiac ze
    bylby chyba cudotworca jakby mu sie udalo, bo bt ma realny zasieg max do 50
    m...

    podsumowujac stary kloc i na tym jedzie windows XP SP 3... jakos dziala...

    > Ja nie muszę się w niczym ograniczać. Mam wszystko co chcę (oprócz gier,
    > bo nie gram).Jak pisałam wszystko działa ok, nie ma żadnych zawieszeń itp.

    Nastepne odczucie... czy ty wiesz czego wogole chcesz i oczekujesz od
    komputera? Ograniczasz sie poprzez trzymanie sie scisle okreslonych regul
    ktore sama sobie narzucilas, twoja sprawa dlaczego...

    > To się jeszcze okaże w używaniu. Teraz smutno mi bardzo w związku z tym,
    > że w tym komputerze nie będzie stacji dyskietek.

    To nie problem kupic taki model komputera w ktorym jest FDD, ewentualnie
    tam wstawic ten naped o wartosci dzis jakis 20 zl

    jak ten biedny stary procesor to ciagnie ten kontroler FireWire...

    > To kiepsko :-( Każdy by chciał, żeby w komputerze wszystko działało -
    > niezależnie od tego czy się korzysta, czy nie.

    Ja mam takie komputery ze mi dziala wszytsko i co sobie chce... nie
    rozumiem tej wyzej sentencji

    > Głośniki do komputera mam dobre - małe, ale ciężkie wagowo. Chyba już
    > nie ma takich w sprzedaży. Miały iść w odstawkę jak kupiłam głośniki
    > Creative. Szybko podłączyłam je ponownie, a te Creative sprzedałam.

    Firma Creative produkuje mnostwo modeli glosnikow i tych z wyzszej
    brzmieniowo pulki i tych o wielkosci szklanki... cos nie chce mi sie
    wierzyc ze stare glosniki stereo do komputera moga byc lepsze brzmieniowo
    niz wspolczesne rozwiazania...