  • Data: 2013-07-05 06:11:58
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/4/2013 7:48 PM, Przemysław Ryk wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^
    >
    > No jak wykupił, to jednak nabył też prawa do marki. Czyli za friko to nie
    > poszło. ;D

    kupil caly pakiet. z tego co wiem, nie bylo umowy o marke czy znak
    handlowy. klub przestal istniec, a ze to nie byla zadna firma, ktora
    musiala dbac o logo na swoich produktach, to logo poszlo sie ryckac
    razem z klubem.

    > Wiesz - jeżeli liczysz tylko i wyłącznie koszt licencji i produkcji, to w
    > życiu takiego uzasadnienia nie znajdziesz. :) Popatrz na sprzęt Apple'a -

    nie bede patrzyl, bo rozmawiamy tu o marzy na *ciuchy*. wiec chce sie od
    ciebie dowiedziec co uzasadnia tak ogromna marze, tym bardziej, ze przez
    pare pierwszych miesiecy byly sprzedawane t-shirty, ktore byly jeszcze
    na skladzie w klubie i kosztowaly po 25$-30$. <rs>