  • Data: 2013-07-02 01:13:04
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <kqsj9q$o8k$1@mx1.internetia.pl> Michoo napisal(a):

    > Nie. Zapytałeś czy można tak podzielić żeby rejestrator widział - a
    > szklane kule mają teraz wakacje.
    nie pitol:

    > Ale nie ma jednej odpowiedzi - czy sterownik karty sobie nie radzi z
    > sektorami na karcie 32GB czy sterownik FS sobie nie radzi z systemem
    > plików na 32GB.
    I to sa dobre pytania (dodatkowe)
    a nie bzdety wykazujące, że frajer jestem,
    bo "kupiłem to, co jest mi zupełnie niepotrzebne'

    > No tak, bo użycie allegro jest w sumie bardziej skomplikowane niż
    > czytanie instrukcji.
    No tak Allegro, siedem miesiecy będe udowadniał "cwaniakowi"
    kupującemu, że NIE chce go oszukac.
    " A to, a tamto, a pierdamto, a czy nie to, lub co innego'......
    --
    Pozdr.