eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta SD 32GBRe: Karta SD 32GB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    Date: Sun, 30 Jun 2013 22:54:15 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <kqq5to$t6h$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kqo2rh$cmm$1@mx1.internetia.pl>
    <51cfcde6$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqp4c8$lu7$1@mx1.internetia.pl> <kqp7m5$nkb$1@usenet.news.interia.pl>
    <51d05c61$0$38133$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com>
    <51d06006$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d065fc$0$1672$c3e8da3$dbd57e7@news.astraweb.com>
    <51d072c9$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d0795f$0$1658$c3e8da3$92d0a893@news.astraweb.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1372625656 29905 46.21.210.209 (30 Jun 2013 20:54:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jun 2013 20:54:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <51d0795f$0$1658$c3e8da3$92d0a893@news.astraweb.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1227343
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-06-30 20:30, Użytkownik rs napisał:

    >>> to zupelnie poza tematem. takie rzeczy sa wpisane w obrot sklepu i nie
    >>> jest to jakis hiper ultra drogi sprzet, tylko karta SD za smieszne
    >>> pieniadze. jesli sklep to sprzeda nawet za 1/3 ceny jako "open box" to w
    >>> rozliczeniach tego nie zauwazy. a bedzie mial kilku klientow wiecej.
    >>> <rs>
    >> i tu jest pies pogrzebany
    >> Prawo polskie (handolowe) dopuszcza zwrot towaru, ale nie precyzuje co z
    >> owym towarem trzeba zrobić.
    >
    > to nie jest juz broszka klienta, wiec nie wiem dlaczego ciebie to
    > zajmuje. jest wolny rynek, w sumie moze robic co mu sie podoba. tu
    > rozmowa zeszla na temat, ze koledzy zaczeli bronic sklepu, ktorego
    > polityka zwrotu towatu jest ktorkowzroczna, a nie swojego "brata" klienta.

    Jest tylko ty udajesz że jest inaczej.
    Kupujesz np. nowy telewizor, zapłaciłeś normalną cenę, wniosłeś
    do mieszkania, włączyłeś i okazuje się że pracował u kogoś w domu
    bo są kanały zaprogramowane, opisy porobione i tak dalej.
    Jak rozumiem nie masz pretensji do sklepu że sprzedał ci używany
    telewizor w cenie nowego ?

    >> Moim zdaniem byłoby fajnie, gdyby sprzedawca
    >> przyjmował towary -10% i tak samo je - oficjalnie macane - sprzedawał.
    >> ToMasz
    >
    > to mozna rozwiazac na kilka roznych sposobow, jednak odmawianie
    > klientowi zwrotu pieniedzy, mozliwosci wymiany towaru na inny, nie jest
    > dobra praktyka. <rs>

    Ja uważam że jest dobrą praktyką. Godzi to w cwaniaków którzy
    kupując i zwracając telewizor tak naprawdę tylko go pożyczają
    na święta oraz w inteligentnych inaczej którzy najpierw kupują
    a dopiero potem sprawdzają czy towar spełni ich potrzeby czy
    wymagania.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: