  • Data: 2013-07-01 00:14:52
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-30 22:46, qwerty pisze:
    > Co to są według Ciebie obsługa posprzedażowa?

    Wszystko to co zaczyna się po zapłaceniu za sprzęt i przekroczeniu progu
    sklepu. Jak widać na przykładzie kolegi, coś może nie działać ze sobą
    nawet jak samo w sobie jest sprawne, to samo z komponentami PC. Jedne
    sklepy starają się iść nabywcy na rękę, inne zostawiają go z problemem.
    Z realizacją gwarancji też jest różnie i trafiają się lepsze lub gorsze
    sklepy. Nawet takie, które dają na wszystko 2 lata gwarancji (mniej im
    się nie opłaca, bo nabywca skorzystałby z ochrony ustawowej), nawet na
    urządzenia mające 3-5 lat gwarancji która musi być realizowana przez
    kanał sprzedaży, a nie na zgłoszenie i odesłanie do producenta.

    > Ja tam zawsze kupuję Verbatimy MCC004 i nie muszę nic testować. Przez
    > tyle lat jedna, czy dwie źle się wypaliły.

    W Verbatimach też trzeba wiedzieć, które partie są z Mitsubishi
    Chemicals, bo czasem wyglądające identycznie paczki są na różnych
    nośnikach. No i pozostaje kwestia ceny tych Verbatimów - uzbierało mi
    się trochę rzeczy do nagrania i ceny DVD-R DL trochę odstraszają jak
    zbierze się tego więcej. O ile w przypadku gier ze Steama nie ma
    problemu, bo zawsze można pobrać ponownie, to już takie tytuły z
    Ubishopu nie zintegrowane z Uplay mogą być pobrane tylko w ciągu 30 dni
    po zakupie i trzeba by nagrać wersje instalacyjne, a to zazwyczaj wymaga
    już DL. Najlepsza sprawa jest z kolekcją Alan Wake z dodatkami z
    HumbleWeekly - koszt zakupu 4 grosze, zajmuje wersja instalacyjna 30 GB,
    wiec przelicz sobie to na ilość płyt koniecznych do nagrania. Z Max
    Payne 3 jest podobnie. Dystrybucja cyfrowa jest fajna, o ile nie trzeba
    tego nagrać na jakimś nośniku optycznym DL na wszelki wypadek.

    --
    /MB