eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta SD 32GB › Re: Karta SD 32GB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Michal <s...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    Date: Sun, 30 Jun 2013 21:36:46 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 50
    Message-ID: <kqq1vp$jh6$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kqo2rh$cmm$1@mx1.internetia.pl>
    <51cfcde6$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqp4c8$lu7$1@mx1.internetia.pl> <kqp7m5$nkb$1@usenet.news.interia.pl>
    <kqprqn$vpv$1@mx1.internetia.pl> <kqptdo$6a2$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-32-21.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1372621625 20006 77.255.32.21 (30 Jun 2013 19:47:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jun 2013 19:47:05 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kqptdo$6a2$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1227340
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-30 20:29, qwerty pisze:

    >> Dlatego normalną procedurą jest nie wymiana 32 GB na 2x 16 GB, ale zwrot
    >> gotówki bądź dopłacenie do 2x 16 GB według wyboru kupującego.
    >
    > Tylko, że 16 GiB też u niego nie ruszy. Musiałby wymienić na 8 kart SD.

    Dlatego zawsze najlepszym rozwiązaniem jest zwrot ceny i w kolejnym
    kroku możliwość wybrania odpowiedniej karty (być może 16/8/4 albo
    i 2 GB jeśli sprzęt nie obsługuje SD HC).

    >> Co sieć mniej zarobi sprzedając taką otworzoną kartę po
    >> obniżonej cenie, to odbije sobie na kolejnych zakupach takiego
    >> zadowolonego klienta.
    >
    > Tu się mylisz. Ja zawsze kupuję gdzie jest najtaniej, a nie jak mnie
    > obsługują. Jak mogę oszczędzić 5 zł to zamawiam przez internet.

    Twoje prawo. Ale takich ludzi jest niewielu. I nie mówię o szastaniu
    pieniędzmi w stylu "nowego ruskiego" czy innych nowobogackich szybko
    i często niezbyt uczciwie wzbogaconych, a o większości ludzi, którzy
    jednak przy pewności dobrej obsługi posprzedażowej są w stanie dopłacić
    parę groszy. Dla 5 zł nie widzę sensu bawienia się w przesyłki i
    chowanego z pocztą/kurierem, oczekiwania, ryzyka uszkodzenia/nie
    dotarcia towaru itp.

    > Zwłaszcza w Niemczech. Kiedyś oferowali testowanie sprzętu przez tydzień
    > i jak się nie spodoba to możesz zwrócić. Szybko się przekonali, że
    > polacy ich ruchają na takiej ofercie.

    No patrz: jakoś jest w Polsce trochę sieci które to stosują i jakoś nie
    splajtowały, ani nie zrezygnowały z tej możliwości. Co więcej:
    zaskoczyło mnie że wręcz ją ostatnio rozszerzyły z 5 dni do 30 dni.

    >> sprawiają kłopotów na tym napędzie) bądź zwrot ceny. Bez większych
    >> problemów zarówno jedno jak i drugie było możliwe, mimo że opakowanie
    >> otworzone.
    >
    > W jakim sklepie? Komputerowym lub hurtowni? Oni potrafią sprzedawać też
    > pojedyncze sztuki, więc kiepski przykład.

    Pisałem przecież na końcu: zwykłe Tesco. I jedyną możliwością było kupno
    minimum 25szt (paczka). Jak jest możliwość kupna na sztuki zawsze kupuję
    (a właściwie kupowałem, bo strasznie dawno już nie kupiłem żadnego
    nośnika optycznego nagrywalnego) po 1 szt. do przetestowania na jakość
    zapisu (stopa PI/PIF itp.)

    --
    /MB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: