    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    Date: Sun, 30 Jun 2013 20:29:09 +0200

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    > Dlatego normalną procedurą jest nie wymiana 32 GB na 2x 16 GB, ale zwrot
    > gotówki bądź dopłacenie do 2x 16 GB według wyboru kupującego.

    Tylko, że 16 GiB też u niego nie ruszy. Musiałby wymienić na 8 kart SD.

    > Co sieć mniej zarobi sprzedając taką otworzoną kartę po
    > obniżonej cenie, to odbije sobie na kolejnych zakupach takiego
    > zadowolonego klienta.

    Tu się mylisz. Ja zawsze kupuję gdzie jest najtaniej, a nie jak mnie obsługują.
    Jak mogę oszczędzić 5 zł to zamawiam przez internet.

    > Ale by to zrozumieć
    > trzeba myśleć o handlu trochę w innej perspektywie niż "podwawelskiej
    > nie dowieźli" i sprzedawaniu Poradnika Speleologicznego spod lady.
    > To procentuje.

    Zwłaszcza w Niemczech. Kiedyś oferowali testowanie sprzętu przez tydzień i jak
    się nie spodoba to możesz zwrócić. Szybko się przekonali, że polacy ich ruchają
    na takiej ofercie.

> [...]
    > rolę dyskietki AD2013) i po przyniesieniu do domu i rozpakowaniu okazało
    > że napęd tylko je widzi ale nawet nie zaczyna nagrywać wywalając się na
    > etapie przygotowania do kalibracji mocy, a to jeden
    > z tych co "nagrają i płytę chodnikową". Jako że było to 25sztuk nie
    > uśmiechało mi się spuścić ich do kosza, z niewielką nadzieją poszedłem
    > zapytać czy możliwa jest wymiana na DVD+RW (tej samej produkcji, a nie
    > sprawiają kłopotów na tym napędzie) bądź zwrot ceny. Bez większych
    > problemów zarówno jedno jak i drugie było możliwe, mimo że opakowanie

    W jakim sklepie? Komputerowym lub hurtowni? Oni potrafią sprzedawać też
    pojedyncze sztuki, więc kiepski przykład.