eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta SD 32GBRe: Karta SD 32GB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    Date: Sun, 30 Jun 2013 20:29:09 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <kqptdo$6a2$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <kqo2rh$cmm$1@mx1.internetia.pl>
    <51cfcde6$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqp4c8$lu7$1@mx1.internetia.pl> <kqp7m5$nkb$1@usenet.news.interia.pl>
    <kqprqn$vpv$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-234-36-177.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1372616952 6466 84.234.36.177 (30 Jun 2013 18:29:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jun 2013 18:29:12 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kqprqn$vpv$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1227336
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kqprqn$vpv$...@m...internetia.pl...
    > Dlatego normalną procedurą jest nie wymiana 32 GB na 2x 16 GB, ale zwrot
    > gotówki bądź dopłacenie do 2x 16 GB według wyboru kupującego.

    Tylko, że 16 GiB też u niego nie ruszy. Musiałby wymienić na 8 kart SD.

    > Co sieć mniej zarobi sprzedając taką otworzoną kartę po
    > obniżonej cenie, to odbije sobie na kolejnych zakupach takiego
    > zadowolonego klienta.

    Tu się mylisz. Ja zawsze kupuję gdzie jest najtaniej, a nie jak mnie obsługują.
    Jak mogę oszczędzić 5 zł to zamawiam przez internet.

    > Ale by to zrozumieć
    > trzeba myśleć o handlu trochę w innej perspektywie niż "podwawelskiej
    > nie dowieźli" i sprzedawaniu Poradnika Speleologicznego spod lady.
    > To procentuje.

    Zwłaszcza w Niemczech. Kiedyś oferowali testowanie sprzętu przez tydzień i jak
    się nie spodoba to możesz zwrócić. Szybko się przekonali, że polacy ich ruchają
    na takiej ofercie.

    > I odwrotnie: kiedyś zdarzyło mi się kupić paczkę DVD-RW (pełnią teraz
    > rolę dyskietki AD2013) i po przyniesieniu do domu i rozpakowaniu okazało
    > że napęd tylko je widzi ale nawet nie zaczyna nagrywać wywalając się na
    > etapie przygotowania do kalibracji mocy, a to jeden
    > z tych co "nagrają i płytę chodnikową". Jako że było to 25sztuk nie
    > uśmiechało mi się spuścić ich do kosza, z niewielką nadzieją poszedłem
    > zapytać czy możliwa jest wymiana na DVD+RW (tej samej produkcji, a nie
    > sprawiają kłopotów na tym napędzie) bądź zwrot ceny. Bez większych
    > problemów zarówno jedno jak i drugie było możliwe, mimo że opakowanie
    > otworzone.

    W jakim sklepie? Komputerowym lub hurtowni? Oni potrafią sprzedawać też
    pojedyncze sztuki, więc kiepski przykład.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: