  • Data: 2013-06-30 20:30:57
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/30/2013 2:02 PM, ToMasz wrote:

    > i tu jest pies pogrzebany
    > Prawo polskie (handolowe) dopuszcza zwrot towaru, ale nie precyzuje co z
    > owym towarem trzeba zrobić.

    to nie jest juz broszka klienta, wiec nie wiem dlaczego ciebie to
    zajmuje. jest wolny rynek, w sumie moze robic co mu sie podoba. tu
    rozmowa zeszla na temat, ze koledzy zaczeli bronic sklepu, ktorego
    polityka zwrotu towatu jest ktorkowzroczna, a nie swojego "brata" klienta.

    > Moim zdaniem byłoby fajnie, gdyby sprzedawca
    > przyjmował towary -10% i tak samo je - oficjalnie macane - sprzedawał.
    > ToMasz

    to mozna rozwiazac na kilka roznych sposobow, jednak odmawianie
    klientowi zwrotu pieniedzy, mozliwosci wymiany towaru na inny, nie jest
    dobra praktyka. <rs>