  • Data: 2010-03-09 20:34:18
    Temat: Re: Karmienie naszej Hondy
    Od: Olek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-09 12:28, Weronika Styka wrote:
    > Mianowicie, w związku z tym, że naszej rodzinie leży na sercu dobro szeroko
    > pojętego środowiska naturalnego, postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę

    najlepiej firmową karmą...

    > specjaliści z zapytaniem: jaką instalację podarować naszej japonce? Zależy
    > nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką od
    > urodzenia obdarzone jest nasze autko.

    zaraz lukier spłynie mi z monitora...
    nie zapomnij pogłaskać na dobranoc i zanucić kołysankę :)
    rzyg

    > Czynnik ekonomiczny przy zakupie
    > instalacji jest drugorzędny, cena naszej Hondy na tyle poszła w górę, że
    > śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na znakomity system
    > zasilania LPG.

    zaoszczędzone pieniądze? pomyśl logicznie kobieto jak cena starzejącego
    auta mogła pójść w górę, chyba że masz oldtimera :)

    > Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
    > najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście
    > stołecznym.

    oblicz z "oszczędności" i kup najdrożsżą...
    Tym samym chciałbym współczuć.