-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kamera z lidla
Date: Fri, 14 Jul 2017 15:31:12 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 60
Message-ID: <okao40$uuf$2@dont-email.me>
References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
<59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
<7...@4...com> <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
<u...@4...com> <ok8f5o$q12$1@dont-email.me>
<ntzbiqswcmbx$.1tgatz80u34qp$.dlg@40tude.net>
<ok8sj4$ohe$1@dont-email.me>
<5968d843$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 14 Jul 2017 15:31:12 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="1fca81d9f918aa5951cc169d8e00be6b";
logging-data="31695";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18qYU7TUDfhvmEwnFss63Qk"
User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
Cancel-Lock: sha1:SqzJAGSn4vfrWUg9gQYppTKJbiE= sha1:U6N9CJ0yqu41lW9dUE0sFRMwEDc=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610434
[ ukryj nagłówki ]J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ok8sj4$ohe$...@d...me...
> Yakhub <a...@a...aa> wrote:
>>>>>> Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
>>>>> Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
>>>>> sposób załatwienia takiej reklamacji.
>>>> Jaki?
>>> Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do
>>> kontenera.
>>> W zdecydowanej większości przypadków tak się to załatwia.
>
>>> Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??
>
>> W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem
>> uszkodzonych
>> suszarek i nie wychwycą jakichś wspólnych problemów być może z
>> projektem
>> (my mamy specjalnego gościa w firmie, który ma za zadanie zrobić
>> inspekcję
>> powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciągnięcie wniosków)
>
> Owszem, ale ...
>
>> albo nieuczciwymi
>> detalistami symulującymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do
>> ponownej
>> sprzedaży.
>
> ... do Chin odsylac ? Wiesz ile to kosztuje ? :-)
>
> Bywa i tak, ze hurtownik dostaje 10% wiecej towaru na reklamacje
> wlasnie,
> albo po prostu raz na rok przyjedzie przedstawiciel, zajrzy do
> kontererow, i zatwierdzi wczesniejsze ilosc zwrotow.
Mówilismy o różnych detalistach to i różne rzeczy z różnych miejsc
sprowadzaja. Tak jak mowisz tez moze byc.
>> To raz, a dwa: nie skorzystają z bonusa w tanich przypadkach naprawy,
>> w
>> których np założą Ci nowy kabel sieciowy i wyślą z powrotem tą Twoją.
>> Większość suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów)
>> jakie mi
>> się przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukręcone sznury przy
>> samej
>> obudowie suszarki.
>
>> Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla,
>> zakręcasz i po
>> 5 minutach gotowe.
>
> A klient odsyla, bo niezgodny z umowa - mialo byc 2m kabla, a jest 195
> cm :-P
> Poza tym jeszcze musisz zatrzaski otworzyc, a to nie takie proste :-P
W fabryce?? Po pierwsze do zatrzaskow beda mieli narzędzie i zrobia to w
poł sekundy a na dodatek dadzą nowy, standardowy kabelek. Opcja z ucięciem
5cm jest dla domowego naprawiacza jak ja.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.17 18:37 Cavallino
- 14.07.17 18:41 Cavallino
- 15.07.17 08:12 J.F.
- 15.07.17 08:23 Cavallino
- 15.07.17 09:00 J.F.
- 15.07.17 09:33 Cavallino
- 15.07.17 09:48 J.F.
- 15.07.17 09:54 Cavallino
- 15.07.17 10:31 J.F.
- 15.07.17 10:47 Cavallino
- 18.07.17 19:21 re
- 18.07.17 20:03 re
- 23.07.17 18:13 Przyjazny
- 23.07.17 21:52 Sebastian Biały
- 23.07.17 22:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=