eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidla › Re: Kamera z lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
    <59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
    <7...@4...com> <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
    <u...@4...com> <ok8f5o$q12$1@dont-email.me>
    <ntzbiqswcmbx$.1tgatz80u34qp$.dlg@40tude.net>
    <ok8sj4$ohe$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <ok8sj4$ohe$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Kamera z lidla
    Date: Fri, 14 Jul 2017 16:42:02 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 54
    Message-ID: <5968d843$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.151.168
    X-Trace: 1500043331 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 83.30.151.168:52704
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610429
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ok8sj4$ohe$...@d...me...
    Yakhub <a...@a...aa> wrote:
    >>>>> Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
    >>>> Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
    >>>> sposób załatwienia takiej reklamacji.
    >>> Jaki?
    >> Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do
    >> kontenera.
    >> W zdecydowanej większości przypadków tak się to załatwia.

    >>Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??

    >W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem
    >uszkodzonych
    >suszarek i nie wychwycą jakichś wspólnych problemów być może z
    >projektem
    >(my mamy specjalnego gościa w firmie, który ma za zadanie zrobić
    >inspekcję
    >powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciągnięcie wniosków)

    Owszem, ale ...

    >albo nieuczciwymi
    >detalistami symulującymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do
    >ponownej
    >sprzedaży.

    ... do Chin odsylac ? Wiesz ile to kosztuje ? :-)

    Bywa i tak, ze hurtownik dostaje 10% wiecej towaru na reklamacje
    wlasnie,
    albo po prostu raz na rok przyjedzie przedstawiciel, zajrzy do
    kontererow, i zatwierdzi wczesniejsze ilosc zwrotow.

    >To raz, a dwa: nie skorzystają z bonusa w tanich przypadkach naprawy,
    >w
    >których np założą Ci nowy kabel sieciowy i wyślą z powrotem tą Twoją.
    >Większość suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów)
    >jakie mi
    >się przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukręcone sznury przy
    >samej
    >obudowie suszarki.

    >Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla,
    >zakręcasz i po
    >5 minutach gotowe.

    A klient odsyla, bo niezgodny z umowa - mialo byc 2m kabla, a jest 195
    cm :-P
    Poza tym jeszcze musisz zatrzaski otworzyc, a to nie takie proste :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: