-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
<59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
<7...@4...com> <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
<u...@4...com> <ok8f5o$q12$1@dont-email.me>
<ntzbiqswcmbx$.1tgatz80u34qp$.dlg@40tude.net>
<ok8sj4$ohe$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <ok8sj4$ohe$1@dont-email.me>
Subject: Re: Kamera z lidla
Date: Fri, 14 Jul 2017 16:42:02 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 54
Message-ID: <5968d843$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.151.168
X-Trace: 1500043331 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 83.30.151.168:52704
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610429
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ok8sj4$ohe$...@d...me...
Yakhub <a...@a...aa> wrote:
>>>>> Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
>>>> Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
>>>> sposób załatwienia takiej reklamacji.
>>> Jaki?
>> Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do
>> kontenera.
>> W zdecydowanej większości przypadków tak się to załatwia.
>>Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??
>W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem
>uszkodzonych
>suszarek i nie wychwycą jakichś wspólnych problemów być może z
>projektem
>(my mamy specjalnego gościa w firmie, który ma za zadanie zrobić
>inspekcję
>powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciągnięcie wniosków)
Owszem, ale ...
>albo nieuczciwymi
>detalistami symulującymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do
>ponownej
>sprzedaży.
... do Chin odsylac ? Wiesz ile to kosztuje ? :-)
Bywa i tak, ze hurtownik dostaje 10% wiecej towaru na reklamacje
wlasnie,
albo po prostu raz na rok przyjedzie przedstawiciel, zajrzy do
kontererow, i zatwierdzi wczesniejsze ilosc zwrotow.
>To raz, a dwa: nie skorzystają z bonusa w tanich przypadkach naprawy,
>w
>których np założą Ci nowy kabel sieciowy i wyślą z powrotem tą Twoją.
>Większość suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów)
>jakie mi
>się przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukręcone sznury przy
>samej
>obudowie suszarki.
>Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla,
>zakręcasz i po
>5 minutach gotowe.
A klient odsyla, bo niezgodny z umowa - mialo byc 2m kabla, a jest 195
cm :-P
Poza tym jeszcze musisz zatrzaski otworzyc, a to nie takie proste :-P
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.17 17:31 Pszemol
- 14.07.17 18:37 Cavallino
- 14.07.17 18:41 Cavallino
- 15.07.17 08:12 J.F.
- 15.07.17 08:23 Cavallino
- 15.07.17 09:00 J.F.
- 15.07.17 09:33 Cavallino
- 15.07.17 09:48 J.F.
- 15.07.17 09:54 Cavallino
- 15.07.17 10:31 J.F.
- 15.07.17 10:47 Cavallino
- 18.07.17 19:21 re
- 18.07.17 20:03 re
- 23.07.17 18:13 Przyjazny
- 23.07.17 21:52 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=