  • Data: 2016-11-21 22:19:47
    Temat: Re: Kamera, rejestrator
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Nov 2016 19:00:59 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > IMO trzeba orzec ktory bo płaci się z Oc pojazdu (konkretnego) a nie z
    > polisy ubezpieczyciela.

    W praktyce to "niezbadane są wyroki sądów rejonowych" ;)

    Tak jak dopytałem to to są śliskie sprawy i ubezpieczyciele co prawda
    raczej winę przyjmują, co nie znaczy że muszą i że robią to zawsze.

    Chodzi o to, warunkiem ponoszenia odpowiedzialności rozpatrywanej na
    zasadzie winy jest właśnie ta wina.
    A lista rzeczy wyłaczających winę jakaś tam jest i trzeba by sprawdzić np.
    czy sprawca był poczytalny w chwili kiedy popełniał czyn.