  • Data: 2016-11-22 04:00:47
    Temat: Re: Kamera, rejestrator
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > W praktyce to "niezbadane są wyroki sądów rejonowych" ;)
    >
    > Tak jak dopytałem to to są śliskie sprawy i ubezpieczyciele co prawda
    > raczej winę przyjmują, co nie znaczy że muszą i że robią to zawsze.
    >
    > Chodzi o to, warunkiem ponoszenia odpowiedzialności rozpatrywanej na
    > zasadzie winy jest właśnie ta wina.
    > A lista rzeczy wyłaczających winę jakaś tam jest i trzeba by sprawdzić
    > np. czy sprawca był poczytalny w chwili kiedy popełniał czyn.

    Hmm, z czego wynikają te wyłączenia?
    Załóżmy taka sytuacje - gośc jedzie i dozstaje ataku serca. Nijak tu winy
    się doszukiwać. Robi szkody. I co? Ubezpieczyciel moze sie wymigać od
    wypłaty odszkodowania z OC?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach