  • Data: 2011-08-03 21:38:53
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 21:28:55 +0200, ToMasz napisał(a):

    > http://infobot.pl/r/20hY
    >
    > około 93.66zł z przesyłką. z dopiskiem: gift, value 5$. Na 99%
    > przejdzie bez cła i podatku.

    Mniej więcej tyle samo jest na dealextreme
    Wersję z diodami IR można sobie darować, są równie użyteczne jak produkty
    TV Mango, lepiej się upewnić, że zamawia się model z obiektywem o kącie
    widzenia 120 stopni - prawdziwe, a nie w folderze.
    Bardzo wątpię, żeby akurat ten miał taki kąt widzenia.

    > Wcześniej chińczyk przeprosi Ciebie, Twoją rodzinę i odda kasę.

    to różnie bywa, dlatego w wolę mieć kilka instancji odwoławczych po drodze.
    Dealextreme, poza długim czasem dostawy jest OK, oczywiście pod warunkiem,
    że się zna angielski. Miałem kiedyś jakąś tanią kamerkę, która generalnie
    działała, ale nie miała autoignition, a według opisu powinna mieć.
    Wymienili bez problemu na inny model, zwrócili nawet kasę za przesyłkę
    zwrotną i rozliczyli z niej różnicę cen modeli.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.