  • Data: 2011-08-04 20:16:22
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2011 09:57, Myjk pisze:
    > Wed, 3 Aug 2011 21:49:52 +0100, Waldek Godel

    > No właśnie, zatem obiektyw nie jest wcale najważniejszy jak wpierasz
    > powyżej. Inna sprawa, że jeśli PRAWIE nie widzisz różnicy w nagraniach z
    > tych dwóch kamer, to czas zmienić okulary na lepsze (albo chociaż monitor).
    > Kwestię ceny już w ogóle pomijam, bo nie bierzesz pod uwagę, że droższa
    > kamera jest OCZYWIŚCIE droższa, ale ma GPS, G-sensor, wyjścia USB, HDMI, AV
    > -- o dedykacji programowej i zgraniu tego wszystkiego cuzamen przez
    > grzeczność nie wspomnę. Z mojej strony KD z tobą, bo od początku
    > prezentujesz zerowy poziom merytoryczny.

    zerowy poziom merytoryczny? No ja bym był ostrożny w takich osądach...
    łatwo na głupka wyjść. niemniej jednak Waldek zwrócił uwagę na CENY
    urządzeń. JA również wspominałem, ze filmik 640x480 nakręci urządzenie
    za 20 złotych. Złotych nie dolarów. Nikt nie twierdzi ze "wygoda" nie
    powinna mieć swojej ceny. Jak najbardziej. ale żeby urządzenie za 180zł
    dawało materiał filmowy jak to za 20... i wygodę? nie jest to przesada?
    Podobny brak równowagi ( o ile dobrze zrozumiałem, a w przypadku skrótów
    myślowych Waldka to nie oczywiste) wytyka Tobie, że 808wer11 nagrywa
    piękny materiał- za 39usd. Twoja kamera (jestem pod wrażeniem)
    kosztuje.... prawie 200usd? Czy warto płacić za wygodę jakieś 150dolców?

    Myślę ze nie. ufam ze te urządzenia z chin, z układami ambarelli dadzą
    wystarczająco dobry obraz i wygodę. za ok 400zł.

    ToMasz