  • 11. Data: 2011-02-25 08:16:18
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-25 08:00:34 MarcinJM

    > Generalnie te kamery sa w cenie nieco powyzej 100$

    Ja tam widzę za $48, a z pewnością da się wynegocjować niżej.
    Przy 10-20 szt. koszt transportu nie będzie AŻ tak duży.

    > Wiec nawet liczac zabojcze koszty wysylki to i tak sadze, ze to walek.

    Mimo wszystko fakt, powinno absolutnie min. 300 zł kosztować.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-02-25 08:17:34
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-25 08:14:15 Artur(m)

    > Ciekawe. A może przemyt z Chin:)

    Za taką cenę, to musieliby to ukraść w chinach,
    a nie tylko przemycić. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 13. Data: 2011-02-25 08:20:40
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-25 08:16, Myjk pisze:
    > 2011-02-25 08:00:34 MarcinJM

    > Ja tam widzę za $48, a z pewnością da się wynegocjować niżej.
    > Przy 10-20 szt. koszt transportu nie będzie AŻ tak duży.

    > Mimo wszystko fakt, powinno absolutnie min. 300 zł kosztować.

    A gdzie widzisz po 48$?
    Daj linka

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 14. Data: 2011-02-25 08:20:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-25 07:19, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Czy ktos uzywal czegos takiego?
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    http://www.dealextreme.com/p/2-5-tft-lcd-1-4-cmos-30
    0k-pixel-vehicle-mount-video-recorder-camcorder-w-sd
    -mmc-slot-120-degree-47144

    To jest dokladnie to.
    Zobacz sobie "customer videos".

  • 15. Data: 2011-02-25 08:21:49
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 25 Lut, 08:08, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Swoją drogą niezły ma koszt wysyłki, i dziwi brak odbioru osobistego.

    W treści aukcji jest wyraźnie napisane, że "WYSYŁKA JEST Z ZAGRANICY".
    Paczka pewnie idzie z Chin, a do ceny trzeba doliczyć cło. Stąd taka
    "atrakcyjna" cena.

    Swoją drogą nie dalej jak wczoraj oglądałem sobie te kamery i
    przyznam, że gdyby udało się zorganizować jakiś większy (i pewny)
    transport, to byłbym chętny na jedną sztukę ;-)

    --
    Gom

  • 16. Data: 2011-02-25 08:34:27
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Swoją drogą niezły ma koszt wysyłki, i dziwi brak odbioru osobistego.

    Znajac zycie pewnie nie ma tego towaru a 60zl to koszt przesylki z Chin czy
    innego Bungalunga, ktora zamowi w imieniu kupujacego z Allegro ;-)

  • 17. Data: 2011-02-25 08:34:45
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 08:20, neoniusz pisze:
    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-tft-lcd-1-4-cmos-30
    0k-pixel-vehicle-mount-video-recorder-camcorder-w-sd
    -mmc-slot-120-degree-47144

    > To jest dokladnie to.
    > Zobacz sobie "customer videos".
    Sensowniej i zdecydowanie bardziej wiarygodnie wygląda

    http://allegro.pl/mini-kamera-rejestrator-trasy-hd72
    0p-night-vision-i1472415384.html

    tylko że cena niestety już bardziej "adekwatna". Trzeba poczekać.

    --
    MZ

  • 18. Data: 2011-02-25 08:34:53
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-02-25 07:19, MarcinJM pisze:
> [...]
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego

    Popatrz na tego goscia: lokalizacja nieznana, 6 pozytywnych komentarzy,
    wszystkie za zakupy na laczna kwote niecalych 38zl (doladowania po 4
    zlote itp.). Brak odbioru osobistego, brak wysylki za pobraniem (nie
    mozna sprawdzic zawartosci pudelka przy odbiorze), koszt wysylki 60zl,
    mnozy sie razy ilosc zakupionych sztuk! Towar wysylany jest z zagranicy
    - Chiny albo Hong-Kong, moze dojsc do tego clo. Gwarancja rozruchowa :D.
    Ja bym nie ryzykowal.

  • 19. Data: 2011-02-25 08:38:12
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-25 08:34:45 MZ

    > tylko że cena niestety już bardziej
    > "adekwatna". Trzeba poczekać.

    To jest z kolei przegięta cena.
    To nie powinno kosztować więcej
    niż 450 zł.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 20. Data: 2011-02-25 08:38:22
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-25 08:34, MZ pisze:
> [...]
    0p-night-vision-i1472415384.html

    > tylko że cena niestety już bardziej "adekwatna". Trzeba poczekać.

    Tak, widzialem, wole wydac 650 i miec to co chcialem niz wydac 200 i nie
    miec nic :)
    Poza tym od takich cwaniaczkow jak w poscie inicjujacym nie kupuje nic z
    definicji.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl