  • Data: 2018-01-04 14:23:38
    Temat: Re: Kamera cofania
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-04 o 09:10, ToMasz pisze:
    > wsiadasz do auta, przekręcasz kluczyk, włączasz wsteczny i... Nie
    > widziałem nigdy takiego rozwiązania w aucie, wiem że istnieją, ale żadna

    Te, co widziałem, że startują natychmiast, to Discovery 3 i Lexus
    LS600h. Chyba też BMW X5, ale nie jestem teraz pewny, ostatni raz
    jechałem takim ze 3 lata temu. Mówię o możliwości oglądu z kamery
    wstecznej, nie navi. Navi w 600h startuje w jakieś 3 sekundy - niezwykle
    szybko w porównaniu do innych.

    > nawigacja którą widziałem nie zdoła wystarotwać w 3 sekundy. Można
    > poczekać. ale zazwyczaj kamera do nawigacji (jak płatna opcja) jest
    > droższa niż  kamera i lusterko z monitorem z ali. stąd ja wybrałem to
    > drugie rozwiazanie i "rozruch" mam w 0,2sekundy, opóżnienie obrazu
    > niemierzalne. Jakość PAL. czyli marnie, ale przeszkody da się zobaczyć.

    Oczywiście, że nawi tak szybko nie wystartuje.
    Ja mam aktywny uchwyt do navi (czyli z zasilaniem i sygnałami), więc
    założenie czy odpięcie urządzenia to sekunda, może dwie. Rzadko zresztą
    odpinam, tylko gdy parkuję w niepewnych miejscach.
    Urządzenie (teraz Navroad Vivo ST 6") startuje mi po przekręceniu
    kluczyka w stacyjce. A ze względu, że wychowałem się wg zasad wyższej
    szkoły techniki jazdy, to staram się auta parkować zawsze tak, aby
    wyjeżdżać przodem. Stąd też na początku wsteczny nie jest mi potrzebny.
    A po chwili już AM działa i już mogę mieć obraz z kamery.

    > no to teraz pytacz musiałby sobie uruchomić na 2 telefona skype albo coś
    > podobnego i sprawdzić czy opóżnienie jest denerwujące czy
    > dyskfalifikujące. A przy okazji wyjdzie jeszcze jedna kwestia. obraz
    > musi byc odbity w poziomie, wiec albo kamera albo monitor musi to
    > umożliwiać.

    Lark kosztował śmieszne pieniądze w zamian za to, co oferuje:

    https://www.pcworld.pl/testy/Lark-FreeBird-43-WCAM,3
    58522.html

    --
    Pozdrawiam.