  • Data: 2018-01-04 09:10:02
    Temat: Re: Kamera cofania
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, jak z Androidem, ale miałem kamery sparowane z nawigacjami na
    > WinCE: Lark FreeBird i Navroad Vivo ST.
    wsiadasz do auta, przekręcasz kluczyk, włączasz wsteczny i... Nie
    widziałem nigdy takiego rozwiązania w aucie, wiem że istnieją, ale żadna
    nawigacja którą widziałem nie zdoła wystarotwać w 3 sekundy. Można
    poczekać. ale zazwyczaj kamera do nawigacji (jak płatna opcja) jest
    droższa niż kamera i lusterko z monitorem z ali. stąd ja wybrałem to
    drugie rozwiazanie i "rozruch" mam w 0,2sekundy, opóżnienie obrazu
    niemierzalne. Jakość PAL. czyli marnie, ale przeszkody da się zobaczyć.

    > W obu przypadkach kamera cofania po własnym łączu radiowym, po podaniu
    > zasilania na odbiornik obraz z kamery pojawia się w ułamku sekundy.
    > OIDP to problem był w którychś z wersji Larka z zainstalowaną ówczesną
    > wersją Automapy - był problem z powrotem na ekran Automapy. Problem
    > został później rozwiązany, ale nie pamiętam już, czy przez firmware
    > Larka, czy nową wersją AM.
    > Na Vivo problemu niet.

    no to teraz pytacz musiałby sobie uruchomić na 2 telefona skype albo coś
    podobnego i sprawdzić czy opóżnienie jest denerwujące czy
    dyskfalifikujące. A przy okazji wyjdzie jeszcze jedna kwestia. obraz
    musi byc odbity w poziomie, wiec albo kamera albo monitor musi to
    umożliwiać.

    ToMasz