  • Data: 2010-10-06 15:31:52
    Temat: Re: Kamera HD do 1500 zł
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie napalalbym sie na HD, bo w tej cenie to czesto marketingowy belkot,
    > lepiej miec dobre SD ze stabilizacja obrazu, niz material wyjsciowy w
    > 720p, ale wyprany ze szczegolow i drgajacy tak, ze niewiele widac..

    Obawiam sie, ze mozesz sie mylic ;)

    Mialem Panaslonika SD 3xCCD wiec jesli chodzi
    o SD to raczej lepsza jakosc obrazu.

    Teraz mam Aipteka za 200zl i Aiptek generalnie
    leje Panaslonika jakoscia obrazu bez problemow.

    Panas wygrywal lepszym pomiarem ekspozycji
    i stabilizacja, ktorej Aiptek nie ma wogole.
    Ale z tym ostatnim akurat mozna sobie calkiem
    niezle poradzic w postprocesie.
    Jak do celow amatorskich oczywiscie...

    Panasonik byl za to zwyciestwem inzynierii nad ergonomia -
    w zasadzie nie bylo sposobu, zeby go wygodnie trzymac
    filmujac...