  • Data: 2015-08-24 08:40:53
    Temat: Re: Kamera
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-01 o 08:29, lleeoo pisze:
    > W zeszłym tygodniu miałem sytuację z gościem który blokował możliwość
    > zjazdu na prawy pas na zwężce a obtrąbiony skopał mi bok auta.
    > Cała sytuacja przyspieszyła decyzję o zakupie kamerki, znalazłem G1WH
    > jednak mam pytanie czy jest coś lepszego w tym przedziale cenowym?

    Po czterech miesiącach gość dostał 900zł grzywny za wykroczenia na
    drodze na podstawie moich zeznań i świadka z samochodu za mną i teraz
    najlepsze, w sprawie o wykroczenie zeznał, że jechał sam a w drugiej o
    uszkodzenie mienia, że z kumplami.
    Suma sumarum gość może zapłaci grzywnę ale mi za naprawę już chyba nie
    bo prokurator stwierdził, że skoro ma świadków to do sądu nie ma sensu
    sprawy kierować.
    Ręce opadają.