eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchoweRe: Kable rozruchowe
  • Data: 2018-01-24 13:39:43
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-01-23 o 20:04, Shrek pisze:
    > W dniu 23.01.2018 o 16:30, viktorius pisze:
    >
    >> OK, myślałem o wałku rozrządu, napisałem korbowy, mój błąd.
    >>
    >>
    >> Anyway, uważam (jak sirapacz), że ważny jest przyrost prędkości
    >> obrotowej w jednostce czasu (różniczki ehh). Zaczynając od zerowej
    >> prędkości obrotowej wałka rozrządu masz dodatkowe siły związane z
    >> oporami statycznymi łożysk, krzywek, na zimno, jeszcze bez smarowania.
    >> Jak ten wałek się już kręci, to energia dostarczona na zmianę
    >> prędkości będzie zawsze mniejsza, co za tym idzie, przeciążenie na
    >> elemencie napędzającym (ten nieszczęsny pasek w tym przypadku) będzie
    >> mniejsze.
    >
    > Tak z ciekawości sprawdziłem jak wielki są te opory dla tych mitycznych
    > 1000 obr/min co to paski i łańcuchy ubija
    >
    > http://www.amw.gdynia.pl/library/File/ZeszytyNaukowe
    /2013/ZN_2013_2/06_Karczewski,%20Szczech.pdf
    >
    >
    > tabelka nr 1.... 300W.
    >
    > Shrek.

    Panowie, może jakiś doktoracik zrobicie? :-)
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: