eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchoweRe: Kable rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
    for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Date: Tue, 23 Jan 2018 20:42:34 +0100
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <p4836k$tg5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <j...@4...net>
    <6...@g...com>
    <p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p3t5ho$fbh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p3tlg3$tqm$2@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <p44hci$paf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p44n18$lh6$1@node1.news.atman.pl>
    <p44or3$p1$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p456a4$pas$1@node2.news.atman.pl> <p46sgn$qfu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p476a1$jg8$2@node2.news.atman.pl> <p47729$suv$6@node1.news.atman.pl>
    <p47gmt$2en$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p47h3k$suv$12@node1.news.atman.pl>
    <p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p47mb3$suv$15@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 23 Jan 2018 19:42:12 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="30213"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p47mb3$suv$15@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623248
    [ ukryj nagłówki ]


    > Wiec przy redukcji są większe. Z dwóch tysi do jakiś 4,5 w ułamku sekundy.
    > Shrek

    gdy redukujesz bieg robisz tak:
    wciskasz sprzęgło
    lewarek w przeciwną stronę
    puszczas sprzęgło

    W tym czasie obroty wysprzęglonego silnika nieco maleją po czym jak
    puścisz sprzęgło to masz jeszcze uślizg na sprzęgle (Jedna tarcza kręci
    się z inną prędkością niż druga).

    W przypadku strzału ze sprzęgła podczas holowania jedna tarcza stoi w
    miejscu (wał korbowy) a druga się kręci (skrzynia). Jak zasprzęglisz to
    następuje uślizg na sprzęgle ale tarciem musi rozkręcić stojący silnik.
    Wg mnie najmocniej to dostaje układ różnicowy w skrzyni razem z
    przełożeniami ale one są zrobione z metalu - a pasek nie ważne jak
    zbrojony jest nieco elastyczny.

    Wałki rozrządu nie są jakieś strasznie ciężkie do ruszenia ale pamiętaj,
    że muszą ruszyć 2 sprężyny na raz krzywkami (zdejmij pasek i spróbuj
    obrócić kołem pasowym wałka rozrządu - bez klucza i dźwigni albo łap
    Pudziana nie da rady).

    ALE powtórzę to po raz kolejny - choć widzę, gdzie powstaje różnica w
    siłach to dalej uważam przeskoczenie paska rozrządu nie jako przyczynę
    awarii a jako objaw zużytego paska i/lub napinacza.

    Potem taki delikwent jak się dowie o przeskoczeniu to będzie winił
    holowanie a nie to, że miał w złym stanie pas/napinacz. A miał bo nigdy
    nie sprawdzał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: