-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kable rozruchowe
Date: Tue, 23 Jan 2018 20:42:34 +0100
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <p4836k$tg5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <j...@4...net>
<6...@g...com>
<p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<0...@g...com>
<p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<8...@g...com>
<5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p3t5ho$fbh$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<p3tlg3$tqm$2@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<p44hci$paf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p44n18$lh6$1@node1.news.atman.pl>
<p44or3$p1$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p456a4$pas$1@node2.news.atman.pl> <p46sgn$qfu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p476a1$jg8$2@node2.news.atman.pl> <p47729$suv$6@node1.news.atman.pl>
<p47gmt$2en$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p47h3k$suv$12@node1.news.atman.pl>
<p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p47mb3$suv$15@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 23 Jan 2018 19:42:12 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="30213"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p47mb3$suv$15@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623248
[ ukryj nagłówki ]
> Wiec przy redukcji są większe. Z dwóch tysi do jakiś 4,5 w ułamku sekundy.
> Shrek
gdy redukujesz bieg robisz tak:
wciskasz sprzęgło
lewarek w przeciwną stronę
puszczas sprzęgło
W tym czasie obroty wysprzęglonego silnika nieco maleją po czym jak
puścisz sprzęgło to masz jeszcze uślizg na sprzęgle (Jedna tarcza kręci
się z inną prędkością niż druga).
W przypadku strzału ze sprzęgła podczas holowania jedna tarcza stoi w
miejscu (wał korbowy) a druga się kręci (skrzynia). Jak zasprzęglisz to
następuje uślizg na sprzęgle ale tarciem musi rozkręcić stojący silnik.
Wg mnie najmocniej to dostaje układ różnicowy w skrzyni razem z
przełożeniami ale one są zrobione z metalu - a pasek nie ważne jak
zbrojony jest nieco elastyczny.
Wałki rozrządu nie są jakieś strasznie ciężkie do ruszenia ale pamiętaj,
że muszą ruszyć 2 sprężyny na raz krzywkami (zdejmij pasek i spróbuj
obrócić kołem pasowym wałka rozrządu - bez klucza i dźwigni albo łap
Pudziana nie da rady).
ALE powtórzę to po raz kolejny - choć widzę, gdzie powstaje różnica w
siłach to dalej uważam przeskoczenie paska rozrządu nie jako przyczynę
awarii a jako objaw zużytego paska i/lub napinacza.
Potem taki delikwent jak się dowie o przeskoczeniu to będzie winił
holowanie a nie to, że miał w złym stanie pas/napinacz. A miał bo nigdy
nie sprawdzał.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.18 21:31 Shrek
- 24.01.18 05:19 Zenek Kapelinder
- 24.01.18 08:47 sirapacz
- 24.01.18 08:49 sirapacz
- 24.01.18 10:22 Shrek
- 24.01.18 13:04 Zenek Kapelinder
- 24.01.18 13:39 T.
- 24.01.18 14:02 Shrek
- 24.01.18 15:28 sirapacz
- 24.01.18 17:09 RadoslawF
- 24.01.18 17:16 RadoslawF
- 24.01.18 17:25 Shrek
- 24.01.18 17:29 J.F.
- 24.01.18 17:32 J.F.
- 24.01.18 22:49 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=