  • Data: 2014-01-26 16:12:18
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Sunday, January 26, 2014, 3:49:58 PM, you wrote:

    > Tak jest.

    Ale po co? Nie mażna tej minuty-dwóch poczekać?

    > Z nimi ? nic. Niewykluczone ze jakbym dluzej usilowal krecic to by sie
    > np zapalily.

    j.w.

    > Jakos tak po wyjeciu wlasciwych kabli silnik nie ma problemow z
    > zapalaniem. RoManie - czas przestac walczyc z faktami, kable
    > rozruchowe to maja byc kable rozruchowe. Zobacz jaki jest przekroj
    > kabli biegnacych do rozrusznika - nie maja 4mm^2 przekroju.
    > A one czesto dluga droga biegna - i jakos auto zapala.

    Ale tzw. kable rozruchowe nie mają samodzielnie działać - to ma być
    tylko wspomożenie rozruchu. Główną rolę nadal ma pełnić akumulator. A
    na jego podładowanie spokojnie wystarczał mi kabelek 1.5mm^2 i nic się
    nie topiło ani nie paliło.

    --
    Best regards,
    RoMan