  • Data: 2013-01-07 01:40:53
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 14:31:05 -0800 (PST), WS napisał(a):
    > OK, po piwku juz ;) wiec mialo byc oczywiscie roruchowe ;)

    Na to akurat to i ja nie zwrocilem uwagi :-)

    > Chodzi mi o to, ze jesli uzywa sie czegos sporadycznie/awaryjnie to
    > wygoda/szybkosc dzialania nie jest zadnym priorytetem...

    Czasem jest, bo wystarczy kogos poprosic o krotka przysluge, a nie trzymac
    go 10 minut, tamujac ruch.

    > Dla mnie w tym wypadku liczy sie to, ze moje kable sa stosunkowo male
    > gabarytowo - moge je wozic non stop...

    A myslisz ze moje wieksze ? moje maja powiedzmy 5mm miedzi + 2*1 mm
    plastiku, a twoje 2mm miedzi + 2*3mm plastiku.

    No owszem, moje wieksze, bo maja 3m dlugosci. Twierdze ze te pol metra
    wiecej sie przydaje.

    A jak jedziesz rowerem 100km od garazu ? :-)

    J.