  • Data: 2013-01-06 22:18:17
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 21:17:37 UTC+1 użytkownik WS napisał:

    > Ale to chyba nie do konca jest tego typu wybor ;)
    >
    > Sam mam jakies "cienkie" w sredniej cenie, dosc krotkie, ale ich
    >
    > zaleta jest to, ze zajmuja malo miejsca wiec woze je caly rok w
    >
    > bagazniku - odpalajac awaryjnie 1-2/rok spokojnie moge poczekac 5minut
    >
    > az aku sie podladuje
    >

    > Jak czytam, ze ktos kupil 10m 16mm2 to chyba na jakies kable zaplonowe
    >
    > uzywane stacjonarnie w firmie ;) Przewody do spawarki mam krotsze, a
    >
    > zajmuja juz spore pudelko ;)
    >

    > WS

    tez mi się śmaić chce jak czytam. Ale tak to jest jak amatorzy co uważają że wszystko
    wiedzą zaczynają dyskusję o tym na czym się nie znają. Fachowiec by policzył. Założył
    dopuszczalny spadek napięcia i dobrał długość i przekrój. Potem by sprawdził ile może
    przeciążyć i w jakim czasie przewód żeby izolacja się nie stopiła. Na wszystko są
    wzory.