eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.eu07.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfee
    d.atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news
    .mixmin.net!.POSTED!not-for-mail
    From: "Malkoit" <g...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Date: Wed, 27 Jun 2018 04:11:45 +0200
    Organization: Mixmin
    Lines: 17
    Message-ID: <pgusj9$9si$5@news.mixmin.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    <5b315730$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 27 Jun 2018 02:25:45 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.mixmin.net;
    posting-host="1349ae54e39ad124a23c562e7f7f0754818c348d";
    logging-data="10130"; mail-complaints-to="a...@m...net"
    In-Reply-To: <5b315730$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634785
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:5b315730$0$605$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:

    >> Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
    >> przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze dawcy.
    >> Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
    >> dopuszczonej przez producenta.
    >
    > Alternator działa tak, że im bardziej go obciążysz, tym masz mniejszy prąd
    > wzbudzenia.

    Nieprawda, w normalnych warunkach alternator tak nie działa.
    Tak mogłoby być gdyby było i działało zabezpieczenie przed przeciążeniem
    prądowym, ale jak dotąd nikt nie udowodnił, że producent
    umieścił takie zabezpieczenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: