eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2018-06-27 03:55:48
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
    >
    >> Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
    >> przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze dawcy.
    >> Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
    >> dopuszczonej przez producenta.
    >>
    > prąd wzbudzenia nie może przekroczyć wartosci dopuszczalnej bo jest
    > ograniczony "diodą Zenera"/układem ograniczania, która własnie doprowadza
    > do tego, że napięcie i prąd NIE może wzrosnąc powyżej 14,5V dla obwodu
    > ładowania.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > ?Sukces WOŚP klęską PiS?

    Masz tendecje do omijania tematu. Najpierw jakieś zwarcia alternatora,
    teraz wzrost napiecia powyzej 14,5 V.

    Problemem jest mozliwość uszkodzenia alternatora przy mozliwym
    przeciążeniu prądowym w warunkach uruchamiania innego
    samochodu.
    Udowodnij, że producent przewidział takie uruchamianie
    i zabezpieczył alternator.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: