eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
    dsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Date: Tue, 26 Jun 2018 20:58:47 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <pgu2d5$tad$1$Adam@news.chmurka.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    <5b315730$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 26 Jun 2018 18:58:45 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
    logging-data="30029";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <5b315730$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634766
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-25 o 22:57, Uzytkownik pisze:
    > (...)
    > Oczywiście można uszkodzić alternator "dawcy", kiedy akumulator jest w
    > bardzo złej kondycji i odpala się inne auto z padniętym czy rozładowanym
    > akumulatorem. Problem natomiast jest gdzieś indziej. Nie chce mi się
    > powtarzać, dlatego poczytaj co napisałem już w tym wątku. Nie chodzi o
    > przeciążenie prądowe, ale o problem z pozbyciem się ciepła z
    > alternatora, które może "ubić" diody i uzwojenia.
    >

    Z tym ciepłem to też tak nie do końca.
    Ludzie czasem na wyciągarkach, mających po kilka kW mocy ciągają się po
    kilkanaście albo i kilkadziesiąt minut i jakoś alternatory żyją. Faktem
    jest, że w autach najczęściej są dwa akumulatory, często żółte Optimy,
    ale alternator praktycznie cały czas pracuje na 100%.



    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: