-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "P.B." <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kable. Regulator.
Date: Tue, 26 Jun 2018 07:49:34 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Archive: no
Message-ID: <xbkcxo8xe0sa$.p8mzspp9f72p$.dlg@40tude.net>
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
<5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...net>
<5b31582e$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: p...@w...pl
NNTP-Posting-Host: 79.163.228.219.ipv4.supernova.orange.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1529992396 702 79.163.228.219 (26 Jun 2018 05:53:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jun 2018 05:53:16 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634702
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 25 Jun 2018 23:01:20 +0200, LordBluzg? napisał(a):
> Pewnie woltomierz kupiłeś w kiosku ruchu :D
Ten fiat był wtedy 15-letni - pojawiały się w sprzedaży pierwsze multimetry
cyfrowe :)
> Dobrze że Ci akumulator wytrzymał, bo dłuższa praca powoduje najpierw
> powyginanie płyt, wygotowanie wody w aku i wzrost napięcia (wtedy już
> nie ma akumulatora) i nie ma co "połknąć" tego napięcia. Napięcie
> wzrasta do dość dużego i pali wszystko co jest podłączone, jesli tylko
> wytrzymają bezpieczniki.
Dlatego miałem woltomierz podłączony, żeby wyłączyć wzbudzenie, gdy
akumulator będzie naładowany i napięcie zacznie rosnąć.
> Na dodatek ten akurat alternator, nie był "extra" mocny. Miał 44A
> (A124N-14V 44A) obecne 100A to trochę nieciekawie by wyglądało :)
Tam na prąd to były światła, wycieraczki i aparat zapłonowy. Radia nie
miałem :)
--
Pozdrawiam,
Przemek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.18 10:24 LordBluzg(R)
- 26.06.18 11:12 J.F.
- 26.06.18 12:06 J.F.
- 26.06.18 14:38 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 16:24 P.B.
- 26.06.18 17:05 Uzytkownik
- 26.06.18 18:10 Uzytkownik
- 26.06.18 19:19 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 19:25 Uzytkownik
- 26.06.18 19:59 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 20:58 Adam
- 26.06.18 21:08 Tomasz Gorbaczuk
- 26.06.18 22:40 Zenek Kapelinder
- 27.06.18 00:03 LordBluzg(R)
- 27.06.18 03:37 Malkoit
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=