eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Date: Tue, 26 Jun 2018 07:49:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Archive: no
    Message-ID: <xbkcxo8xe0sa$.p8mzspp9f72p$.dlg@40tude.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    <5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...net>
    <5b31582e$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: p...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: 79.163.228.219.ipv4.supernova.orange.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1529992396 702 79.163.228.219 (26 Jun 2018 05:53:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jun 2018 05:53:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634702
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 25 Jun 2018 23:01:20 +0200, LordBluzg? napisał(a):


    > Pewnie woltomierz kupiłeś w kiosku ruchu :D

    Ten fiat był wtedy 15-letni - pojawiały się w sprzedaży pierwsze multimetry
    cyfrowe :)

    > Dobrze że Ci akumulator wytrzymał, bo dłuższa praca powoduje najpierw
    > powyginanie płyt, wygotowanie wody w aku i wzrost napięcia (wtedy już
    > nie ma akumulatora) i nie ma co "połknąć" tego napięcia. Napięcie
    > wzrasta do dość dużego i pali wszystko co jest podłączone, jesli tylko
    > wytrzymają bezpieczniki.

    Dlatego miałem woltomierz podłączony, żeby wyłączyć wzbudzenie, gdy
    akumulator będzie naładowany i napięcie zacznie rosnąć.

    > Na dodatek ten akurat alternator, nie był "extra" mocny. Miał 44A
    > (A124N-14V 44A) obecne 100A to trochę nieciekawie by wyglądało :)

    Tam na prąd to były światła, wycieraczki i aparat zapłonowy. Radia nie
    miałem :)


    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: