-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!.POSTED!not-for-mail
From: "Malkoit" <g...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kable. Regulator.
Date: Sat, 23 Jun 2018 17:44:01 +0200
Organization: Mixmin
Lines: 38
Message-ID: <pglq2b$si9$4@news.mixmin.net>
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
<pgkpk6$am4$4@news.mixmin.net>
<5b2e1c1b$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 23 Jun 2018 15:47:23 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.mixmin.net;
posting-host="870570c7a34c5497413121af04ea1ea9358f0487";
logging-data="29257"; mail-complaints-to="a...@m...net"
In-Reply-To: <5b2e1c1b$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634474
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5b2e1c1b$0$681$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2018-06-23 o 08:32, Malkoit pisze:
>> Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl...
>>> W dniu 2018-06-22 o 18:09, Malkoit pisze:
>>>
>>>> Do akumulatora podpięty jest inny samochód (diesel) z rozładowanym
>>>> akumulatorem i włączony start.
>>>> Silnik dawcy pracuje na wyzszych obrotach.
>>>> Alternator dawcy jest przeciążony i jest ryzyko uszkodzenia tego
>>>> alternatora.
>>>
>>> Regulator napięcia nie ma "wyliczenia" na
>>> jakiś maksymalny stan (lub wyższy niż maksymalny-co sugerujesz). Układ
>>> elektroniczny regulatora zbudowany jest ze sporym zapasem, który
>>> uniemożliwia "przegrzanie" czy "przepięcie". Proponuję poczytać na temat
>>> obecnych alternatorów.
>>> --
>>> LordBluzg(R)
>>> ?Sukces WOŚP klęską PiS?
>>
>> Jeżeli projektant przewidział takie obciążenie alternatora jak wyżej
>> i zaprojektował alternator z takim zapasem to podaj źródło
>> takiej twojej wiedzy, że projektant tak przewidział.
>>
> http://www.auto-wiedza.pl/wp-content/uploads/2014/03
/alternator9.jpg
>
> Jesli umiesz czytać schemat, to powinno Ci wystarczyć :)
>
> --
> LordBluzg(R)
> ?Sukces WOŚP klęską PiS?
Ten schemat nie wyjasnia dlaczego nie można przeciążyć prądowo
diod wyjsciowych i regulatora, przy prądzie alternatora większym
od nominalnego.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.18 20:22 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 20:28 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 20:50 LordBluzg(R)
- 23.06.18 22:18 Uzytkownik
- 23.06.18 22:19 Uzytkownik
- 23.06.18 22:41 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 23:27 LordBluzg(R)
- 23.06.18 23:39 Marek S
- 24.06.18 10:17 Uzytkownik
- 24.06.18 10:40 sirapacz
- 24.06.18 10:41 sirapacz
- 24.06.18 10:59 Budzik
- 24.06.18 12:45 J.F.
- 24.06.18 14:20 Zenek Kapelinder
- 24.06.18 14:26 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=