  • Data: 2011-10-28 02:23:50
    Temat: Re: Kable HDMI v1.3 zamiast kabli v1.4a
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-27 23:57, Pszemol wrote:
    [.....]
    > A'propos Ethernet hulającym po HDMI, który sprzęt obsługuje taką
    > opcję? W moim TV LED Samsungu D7000 chyba tego nie ma...
    > Mam do niego podłączony BD Player Samsunga po HDMI i tenże
    > player nie widzi sieci domowej. Muszę dodać mu kabelek do routera.
    Wcześniej pisałeś, że masz kabel v1.3, a "High Speed HDMI 1.3 cables can
    support all HDMI 1.4 features except for the HDMI Ethernet Channel". :-)
    Poza tym najlepiej zajrzyj do dokumentacji telewizora i/lub odtwarzacza.
    Wygląda na to, że nie wszystkie "ficzersy" HDMI 1.4 muszą być
    obowiązkowo implementowane w produktach. Np. w papierach Sharpa do
    telewizora np. 40LE830E wyraźnie jest napisane, że nie wspiera HEC ale
    wspiera ARC. Wspiera 3D ale nie wspiera 4K.