  • Data: 2011-10-28 13:10:04
    Temat: Re: Kable HDMI v1.3 zamiast kabli v1.4a
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-28 14:16, Pszemol wrote:
    [.....]
    > Swoją drogą ten Ethernet jest chyba przeżytkiem w erze sprzętu
    > z wbudowanym w skrzynkę wifi? Może dlatego TV go nie obsługuje
    > przez HDMI?
    Nie mam pojęcia. Ale jednak rozwiązanie w postaci dwóch żył kabla HDMI
    (którego i tak się używa) + odpowiedni firmware wydaje się być tańszym
    oraz bardziej eleganckim niż wstawiania do każdego elementu zestawu AV
    kontrolera WiFi, anteny i oczywiście odpowiedniego oprogramowania.

    Ponadto dochodzą jeszcze kwestie estetyczne dotyczące topologii sieci -
    np. mi bardziej odpowiadałoby gdyby do mojego routera z wyjściem na
    świat był dołączony tylko jeden element zestawu AV który robiłby za
    router za którym byłyby ukryte pozostałe elementy zestawu.

    A tak poza tym to całe "usieciowienie" wszystkich współczesnych
    elementów zestawu AV wydaje się być cokolwiek niepotrzebne. No bo po co
    mi możliwość odtwarzania filmików z sieci domowej czy też z Youtube w
    TV, STB i odtwarzaczu BR? Wystarczyłby TV z taką funkcjonalnością
    ponieważ STB i odtwarzacz bez TV są dla zwykłego użytkownika bezużyteczne.