  • 21. Data: 2011-01-06 11:51:21
    Temat: Re: Kabel USB do glukometru
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    > Znaczy sie potem paski sa drogie ?

    Pacjenta cena pasków nie obchodzi - i tak płaci ryczałt.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-01-06 11:54:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    > Ciekawa propozycja.
    > Może gdzieś w Tychach znajdę, bo jeszcze nie widziałem.

    http://www.ccel.pl/gdzie_nas_znalezc.php?id=11&miast
    o=Tychy

    > A ten kabel USB od Bayera może nie pasować do
    > mojego glukometru?

    Nawet jeśli będzie pasował, to co Ci po kablu bez właściwego
    oprogramowania?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-01-06 12:02:47
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2011-01-06 11:48, Tom pisze:

    > MAX232 i pochodne, odwraca sygnal i zamienia poziom TTL (0 - 5V) do
    > blisko RS232 +/-12V. Podejrzewam ze jesli kabel ma konwerter USB-RS232
    > to na jacku ma poziomy TTL, wiele portow szeregowych bedzie z tym
    > pracowac jesli odwrocisz sygnaly ale pewniej jesli sygnal bedzie mial te
    > +/-8V lub troche wiecej.

    Hmm, to pewnie już spaliłem wejście w glukometrze podłączając na żywca
    +/- 12V. Chociaż pomiar krwi działa prawidłowo, więc może jeszcze nie.

  • 24. Data: 2011-01-06 12:37:42
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 6/01/2011 10:02 PM, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Hmm, to pewnie już spaliłem wejście w glukometrze podłączając na żywca +/- 12V.
    Chociaż pomiar krwi działa prawidłowo, więc może jeszcze nie.

    Raczej nie, te +/-12V z portu szeregowego z reguly nie sa na tyle wydajne zeby cos
    spalic.

    Tomek

  • 25. Data: 2011-01-06 12:56:16
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 12:40:29 +0100, Krzysztof Tabaczyński napisał(a):

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawa propozycja.
    > Może gdzieś w Tychach znajdę, bo jeszcze nie widziałem.
    > A ten kabel USB od Bayera może nie pasować do
    > mojego glukometru?
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Czy Twoj gl. musi byc kalibrowany?
    Jezeli tak, to zmien na np. Contour.
    Jest bardzo wygodny, bez kalibrowania i wystarczy maaaaalutka kropelka.
    Program darmowy, a kabelek 1gr.

  • 26. Data: 2011-01-06 12:57:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 12:00:02 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Tobie się wydaje, że to wystarczający opis?
    > Chodzi Ci o Bayer ContourTS? Kabelek można kupić na sklepie
    > internnetowym: http://bayer-online.pl/category/akcesoria - akurat jest
    > promocja i kosztuje tylko 1 grosz. A przesyłka 23.29 PLN
    >
    > Dziwne, że nie można kupić oprogramowania GlucoFacts Express a bez
    > niego sobie nie powalczysz...

    Oprogramowanie jest do sciagniecia za darmo ze stronki Bayeru.

  • 27. Data: 2011-01-06 13:07:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > Chodzi Ci o Bayer ContourTS? Kabelek można kupić na sklepie
    > internnetowym: http://bayer-online.pl/category/akcesoria - akurat jest
    > promocja i kosztuje tylko 1 grosz. A przesyłka 23.29 PLN
    Przesyłka 23.29 niezależnie od ilości sztuk...
    Czyżby ten kabelek to był typowy ftdi/prolific z wtyczką mini-jack?
    Czyżby to było źródło najtańszych (i wyglądających nawet porządnie)
    usb-rs232ttl ? :)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 28. Data: 2011-01-06 13:18:47
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2011 14:07:55 +0100, BartekK napisał(a):

    > Przesyłka 23.29 niezależnie od ilości sztuk...
    > Czyżby ten kabelek to był typowy ftdi/prolific z wtyczką mini-jack?
    > Czyżby to było źródło najtańszych (i wyglądających nawet porządnie)
    > usb-rs232ttl ? :)

    Przypuszczam, ze cena grosza wynika z tego, ze Bayer dostaje zwrot z NFZ.

  • 29. Data: 2011-01-06 13:36:43
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Przesyłka 23.29 niezależnie od ilości sztuk...
    > Czyżby ten kabelek to był typowy ftdi/prolific z wtyczką mini-jack?
    > Czyżby to było źródło najtańszych (i wyglądających nawet porządnie)
    > usb-rs232ttl ? :)

    Kolejny ktory nie czyta opisu produktu i regulaminow sklepowych, zamow 100 i
    zobacz czy przysla :P

  • 30. Data: 2011-01-06 13:37:15
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-06 14:36, Papkin pisze:

    > Kolejny ktory nie czyta opisu produktu i regulaminow sklepowych, zamow
    > 100 i zobacz czy przysla :P
    Opisy czytałem. A regulamin dopiero później. Zasadniczo to nie wiem czy
    jest dozwolone ograniczanie liczby/ilości sprzedawanego towaru "per
    user", jeśli sprzedawca towar posiada. W przypadku np hipermarketów i
    "sprzedajemy tylko po 3 kg cukru na osobę" (bo jest w cenie dumpingowej)
    jest niedozwolone, i pih chętnie o tym się dowiaduje...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173