  • 1. Data: 2011-01-06 08:41:37
    Temat: Kabel USB do glukometru
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Mam taki problem: dostałem w prezencie mały,
    bardzo nowoczesny glukometr. W instrukcji jest
    napisane, że można go podłączyć do komputera za
    pomocą specjalnego kabla USB. Tyle, że nie napisali
    gdzie taki kabel kupić, a polski oddział producenta milczy.

    Może ktoś wie gdzie mozna kupić kabel USB który
    na drugim końcu ma małego Jacka?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2011-01-06 08:47:54
    Temat: [ot]Re: Kabel USB do glukometru
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Krzysztof Tabaczyński pisze:
> [...]
    > gdzie taki kabel kupić, a polski oddział producenta milczy.
    >
    > Może ktoś wie gdzie mozna kupić kabel USB który

    witam
    z kabelkiem nie pomogę, ale z autopsji mogę podpowiedzieć ze nawet jak
    go zrobisz, to bedzie wykorzystywany, na początku, potem sporadycznie
    potem wcale. Tak wiec moim zdaniem gra nie warta świeczki.

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-01-06 09:02:44
    Temat: Re: [ot]Re: Kabel USB do glukometru
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > go zrobisz, to bedzie wykorzystywany, na początku, potem sporadycznie
    > potem wcale. Tak wiec moim zdaniem gra nie warta świeczki.

    Niby dlaczego? Stary glukometr bez problemu mogłem
    sobie do komputera podłączyć i raz na trzy miesiące
    niosłem zebrane wyniki do lekarza. Za każdym razem
    był zachwycony, bo mógł bezpiecznie ale bardzo prezyzyjnie
    dawkować leki. I to działało przez prawie dziesięć lat.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2011-01-06 09:41:37
    Temat: Re: Kabel USB do glukometru
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć!
    >
    > Mam taki problem: dostałem w prezencie mały,
    > bardzo nowoczesny glukometr.

    Nie napisałeś jaki to typ/model glukometru... Może byś dał jakąś fotkę tego
    złącza ? Być może jest to typowe MiniUSB ....

    Pozdrawiam
    Roman

  • 5. Data: 2011-01-06 09:48:32
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2011-01-06 09:41, Krzysztof Tabaczy?ski pisze:
    > Cze??!
    >
    > Mam taki problem: dosta?em w prezencie ma?y,
    > bardzo nowoczesny glukometr. W instrukcji jest
    > napisane, ?e mo?na go pod??czy? do komputera za
    > pomoc? specjalnego kabla USB. Tyle, ?e nie napisali
    > gdzie taki kabel kupi?, a polski oddzia? producenta milczy.
    >
    > Mo?e kto? wie gdzie mozna kupi? kabel USB kt?ry
    > na drugim ko?cu ma ma?ego Jacka?

    Ja też mam taki glukometr i jego polski dystrybutor sprzedaje kabel
    USB-MicroJack, tyle że w środku jest konwerter na... RS-232. Próbowałem
    samemu zrobić taki kabel, tyle że na prawdziwym RS-232, tzn. z jednej
    strony wtyczka DB-9, z drugiej microjack. Próbowałem podłączać zgodnie
    ze sztuką, tzn. masa jacka - masa rs-232 natomiast kanały L i R
    podłączałem na dwa sposoby do RX i TX. Ściągnąłem oprogramowanie ze
    strony producenta i w żaden sposób nie mogło ono połączyć się z tym
    glukometrem. Podejrzewam, że ono szuka RS-232 przez USB, ignorując porty
    RS-232 na płycie głównej.

  • 6. Data: 2011-01-06 09:59:24
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

> [...]
    > strony producenta i w żaden sposób nie mogło ono połączyć się z tym
    > glukometrem. Podejrzewam, że ono szuka RS-232 przez USB, ignorując porty

    A inwertery dałeś?

    Waldek

  • 7. Data: 2011-01-06 10:10:27
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2011-01-06 10:59, Waldemar Krzok pisze:

    > A inwertery dałeś?

    Nic o tym nie wiem. Jakie inwertery?

  • 8. Data: 2011-01-06 10:10:51
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego
    > złącza ? Być może jest to typowe MiniUSB ....

    Pisałem, że mały Jack...
    Otwór mniejszy niż na karcie dźwiekowej, ale większy niż mikro Jack.
    Typ glukometru to GlucoSense pro.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 9. Data: 2011-01-06 10:17:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Wlasnie probowalem sciagnac oprogramowanie do swojeglo glukometru i
    otrzymalem taki oto komunikAT:

    www.kosz.moj.pl/11.jpg :)

  • 10. Data: 2011-01-06 10:32:17
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie probowalem sciagnac oprogramowanie do swojeglo glukometru i
    > otrzymalem taki oto komunikAT:
    >
    > www.kosz.moj.pl/11.jpg :)

    No to ja chyba jakiś głupi jestem, bo nic z tego nie zrozumiałem.

    Pozdrowienia, Krzysztof z Tychów.