  • 31. Data: 2011-01-06 14:27:08
    Temat: Re: [ot]Re: Kabel USB do glukometru
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > z kabelkiem nie pomogę, ale z autopsji mogę podpowiedzieć ze nawet jak
    > go zrobisz, to bedzie wykorzystywany, na początku, potem sporadycznie
    > potem wcale. Tak wiec moim zdaniem gra nie warta świeczki.

    W trakcie autopsji, to już nie pora na używanie glukometrów. Więc trzeba
    robić tak, by do niej nie doszło (bo po niej, to już tylko świeczki można
    zapalić).

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2011-01-06 14:31:21
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 14:27:08 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W trakcie autopsji, to już nie pora na używanie glukometrów. Więc trzeba
    > robić tak, by do niej nie doszło (bo po niej, to już tylko świeczki można
    > zapalić).

    Wolisz umrzec na raka? Powodzenia. :)

  • 33. Data: 2011-01-06 14:37:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:
    (...)to już nie pora na używanie glukometrów. Więc trzeba
    > robić tak, by do niej nie doszło
    dojdzie co cukrzycy t2, i 99% to "leje" słodkim moczem, do momentu aż
    coś innego nie "siądzie"
    Do cukrzycy typu T1 dochodzi sie bez wiekszych działań lub zaniedbań, i
    wtedy glukomer staje sie "amuletem" a jego wyniki decydują o tym czy
    jesteś głodny czy juz sobie pojadłeś.
    (bo po niej, to już tylko świeczki można
    > zapalić).
    da sie zyć.

    ToMasz

    Dalej (delikatnie) twierdze, ze to czy się wyjdzie na spacer, bardziej
    wpłynie na poziom cukru, niż prognoza na podstawie wyników zapisanych w
    exelu. (co nie znaczy ze zapisywanie wyników jest niepotrzebne)

  • 34. Data: 2011-01-06 14:42:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > da sie zyć.

    Po autopsji? Nawet jak wszystko poprzyszywają catgutem na miejsce,
    to może być trudno.

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2011-01-06 14:42:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Wolisz umrzec na raka?

    Skąd wniosek, że wolę?

    > Powodzenia. :)

    Dziękuje pięknie.

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2011-01-06 17:52:32
    Temat: Re: Kabel USB do glukometru
    Od: "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć!
    ciach
    > pomocą specjalnego kabla USB. Tyle, że nie napisali
    > gdzie taki kabel kupić, a polski oddział producenta milczy.
    >
    > Może ktoś wie gdzie mozna kupić kabel USB który
    > na drugim końcu ma małego Jacka?
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Cześć!
    Jakiej firmy jest ten glukomert?

    pozdrawiam Marek (słodki od 1976)

  • 37. Data: 2011-01-06 18:16:43
    Od: "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć!
    >
    > Mam taki problem: dostałem w prezencie mały,
    > bardzo nowoczesny glukometr.
    ciach
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Trochę się pospieszyłem ale przeczytałem tylko Twój pierwszy post.Już teraz
    wiem jaki to glukometr.
    Reszta na priv.

    pozdrawiamm Marek
    .

  • 38. Data: 2011-01-06 18:42:49
    Od: "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl>

> [...]
    > gdzie taki kabel kupić, a polski oddział producenta milczy.
    >
    > Może ktoś wie gdzie mozna kupić kabel USB który

    Zgodnie z Twoją prośbą piszę tutaj

  • 39. Data: 2011-01-06 20:11:41
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:ig3v87$s3$1@inews.gazeta.pl...

    > Zgodnie z Twoją prośbą piszę tutaj

    ...a to dlatego, że Twoje informacje mogą być przydatne
    jeszcze komuś innemu, i w innym czasie. Jeśli będą tylko
    w mojej skrzynce to już nikt inny z tego nie skorzysta.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 40. Data: 2011-01-06 21:38:41
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może ktoś wie gdzie mozna kupić kabel USB który
    > na drugim końcu ma małego Jacka?

    Zdaje się, że w rodzinie jest taki kabel, nówka sztuka, rozpakowana jedynie
    do sprawdzenia, czy działa, jest niepotrzebny (nietrafiony prezent), jeśli
    jesteś zainteresowany odkupieniem, odezwij się na priv.

    J.