  • 41. Data: 2011-01-06 22:48:23
    Temat: [ot]Re: Kabel USB do glukometru
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:ig3v87$s3$1@inews.gazeta.pl...

    > Zdaje się, że w rodzinie jest taki kabel, nówka sztuka, rozpakowana
    > jedynie do sprawdzenia, czy działa, jest niepotrzebny (nietrafiony
    > prezent), jeśli jesteś zainteresowany odkupieniem, odezwij się na priv.
    >
    > J.

    mam nieodparte wrażenie ze co drugi na tej grupie to cukrzyk...

    ToMasz

  • 42. Data: 2011-01-06 22:51:06
    Temat: Re: [ot]Re: Kabel USB do glukometru
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mam nieodparte wrażenie ze co drugi na tej grupie to cukrzyk...

    To zdaje się u elektroników częste, ale tu akurat chodzi o rodzinę i osobę
    nieelektroniczną, ja uchowaj Bóg, cukrzycy jeszcze nie mam :-)

    J.

  • 43. Data: 2011-01-07 15:08:31
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To zdaje się u elektroników częste, ale tu akurat chodzi o rodzinę i osobę
    > nieelektroniczną, ja uchowaj Bóg, cukrzycy jeszcze nie mam :-)

    Jak pięć lat temu byłem na konsultacjach u profesora,
    specjalisty od cukrzycy, to w poczekalni siedzieli
    przedstawiciele chyba całego społeczeństwa.
    Począwszy od pięcioletnich dzieci, a kończąc na
    staruszkach. Profesor stwierdził, że cukrzycę będą
    mieli wszyscy, tyle, że niektórzy wcześniej umrą.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 44. Data: 2011-01-10 08:14:32
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 6 Jan 2011 14:27:08 +0000 (UTC),
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> screamed:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/autopsja punkt 1.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:14:20 user up 12678 days, 21:09, 1 user, load average: 0.98, 0.01, 0.95 ]

    If one synchronised swimmer drowns, do all the rest have to drown too?